|
||||
|
||||
Schuren lijstenset
Hey forummers,
Tijdje geleden heb ik in het te koop deel een cleane 5 deurs GT lijsten gezocht, maar deze helaas niet gevonden. Toen ben ik langs de dealer gegaan, maar ook zij konden mij niet helpen. De cleane (niet gebobbelde) lijstenset voor een 5 deurs mk III is namelijk 53 mm breed, en de GT uitvoering zoals ik die heb is 63 mm breed... Dat gaat dus niet passen... Nou zit ik er over te denken om mijn lijstenset van mn auto af te halen en deze zelfs glad te maken... Heb alleen geen idee hoe. Vroeg me ten eerste af, hoe zit dit gemonteerd? Ten tweede vroeg ik mij af hoe ik het beste te werk kon gaan. Schuren met een schuurmachine? Of het laatste deel (fijne korrel) met hand? En welke korrel kan ik het beste gebruiken? Hopelijk heeft iemand tips/ervaringen! GreetZ VWTDIGT
|
||||
|
||||
eraf halen is vrij simpel, behalve om de wielkasten heen. Moet je ff de popnageltjes uitboren (zie je zo zitten van de onderkant) en dan haal je die er ook zo af. De zijkant zit met een klik systeem, als je voorzichtig bent en niet als een malloot alles in ene lostrekt, dan zijn ze vrij makkelijk te hergebruiken (die clippies gaan nogal snel stuk)
|
||||
|
||||
En qua schuren? Iemand tips?