|
View Poll Results: ik kom ff kijken in Smitshoek | |||
ja | 15 | 65.22% | |
nee | 8 | 34.78% | |
Voters: 23. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
Anders heb ik wel een luchtkussenkrik (1cm dik) Waarom moet ik nu werken Maar er zullen er vast zijn met een ANWB pasje. Die dan natuurlijk "ineens" pech krijgen en ik "toevallig" ter plaatse ben Oei oei oei dit is heel fout denken. Frans nog wensen? Mzl. Edwin
Even voorstellen Last edited by AntiAlfa : 05-04-2006 at 10:11. |
|
||||
|
||||
Moet je niet rondrijden dan? of mag je alleen op oproepen weg van Rhoon?
Heb helaas geen ANWB pas..
|
||||
|
||||
Quote:
Mag gelukkig gewoon rondrijden als er geen werk is. Hou mijn pauze gewoon op de meeting, dat is helaas maar een uurtje Mzl.
|
||||
|
||||
Ok beter iets dan niets toch?
Spreek je vanavond wel denk ik zo.. die golf variant met TE veel stickers is mijn leasebakkie..
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
he antialfa
dan krijgen we toch gewoon allemaal pech kan je heel de avond blijven maar of je baas het gelooft zoveel vwtjes met pech kan toch gewoon niet ahahahahaha gr mike |
|
||||
|
||||
Quote:
Euh snap hem niet? bedoel je Vrijdag ipv. vanavond?
|
||||
|
||||
Quote:
nee man. 't ziet er prima uit. Truitje vrijdag maar meenemen ? enne, oh ja waarschijnlijk krijg ik brandstofpomp storing 't kreng wil maar niet starten(vrijdag rond een uur of 7) |
|
|||
|
|||
Quote:
Dan bel je gewoon vw-mobiliteitsgarantie en dan kom ik |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je vw-mobiliteitsgarantie belt, ff op de snelweg gaan staan Frans, dan kom ik wel Zie het truitje idd Vrijdag wel. Mzl. Edwin
Even voorstellen Last edited by AntiAlfa : 06-04-2006 at 07:23. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ehm ja bedoelde ik ook whaha heb er zin in denk ik
|
||||
|
||||
10 pakken chocolate chipped cookies,
2,5 kilo koffie, 300 plastic bekertjes, 400 roerstaafjes 3 kilo suiker, 2 kilo poedermelk, partytent(je), koffieketel, generator, afvalbak, tuinbanken, diverse prijsjes voor verkiezing e/o loterij. ikbenerklaarvoor, ikbenerklaarvoor, ikbenerklaarvoor, ikbenerklaarvoor. nu alleen het weer nog C U All 2morrow |
|
||||
|
||||
Heb je ook gedacht aan organisatie mensen? of doe je alles alleen? wie spreekt wie aan als de muziek te hard staat.. mensen gaan burnen..
Nou ben ik een negatief denkend persoon maar ja vraag het toch maar even..
|
|||
|
|||
Quote:
goed bezig! is dr ook thee wat voor verkiezingen zijn erprecies?? grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
zelf zijn we met 3 personen en blek en co. zijn met z'n 4en. dud totaal 7 man MÉT hesjes................... BTW hier komen alleen beschaafde mensen |
|
||||
|
||||
Quote:
mooiste golf/polo/cabrio/caddy/overige VW Origineelste VW Mooiste LT Grootste VW nee laatste 2 dus niet iedereen mag stemmen. ik heb 200 stemformulieren (misschien wel miss wet t-shirt ) |
|
||||
|
||||
Heyyy ik gaat morgenavond ook proberen (moet nog het een en ander in elkaar zetten) te komen met m'n golf 1. Ik denk met 2 personen dus jullie zien me wel verschijnen met m'n zwarte rat golf .
Ik heb er zin in, in ieder geval. |
|
|||
|
|||
Quote:
word morgen dus eerst mn autoot nog ff wassen moek ff kieken of ik dat red voor die tijd, kom vanaf de betuwe namelijk.. maar we doen ons best |
|
||||
|
||||
Quote:
Goeie vraag..negatief denkend persoon.hahahaha Ik denk dat we deze meeting met z,n allen moeten maken...gezellig dus.. Laten we zeggen dat de meetings in rotterdam eo nou niet zo,n mooie historie hebben...dan denk ik aan de Mac-meetings bij Barendrecht en de Kuip.... Het is meerdere keren geprobeert..en mislukt... En alleen al omdat LTje z,n nek heeft uitgestoken...en de moeite heeft genomen vind ik dat een ieder zich moet gedragen.... Dus de kans van slagen is vrijdag in ieders handen...toch..... Rocco tot vrijdag.... gr eric |
|
||||
|
||||
Het gaat mij helaas niet lukken. Heb een verjaardag waar ik echt naartoe moet. En daarvoor nog andere afspraken... dus helaas. Maar heel veel plezier!
|