|
||||
|
||||
Quote:
tja wie weet ik was per velg nog geen uur bezig
|
||||
|
||||
wees blij dat je je vingers nog hebt.......
|
||||
|
||||
Quote:
Nou deze foto was metr gsm genomen en dat draai echt niet zo hard als het lijkt en zat op slipkoppeling dus als ik wat meer druk gaf ging hij wat langzamer draaien hoor was echt met beleid allemaal hihi
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit, maar dat kan veeeel lager hoor
heb vanmiddag mijn schroefset weer super laag gezet heerlijk
|
||||
|
||||
Quote:
Lol dit is nog een beetje rijdbaar, ik kan nog 6,5 cm zakken maar dat is meer dan dat mijn spoiler nu van de grond is Maar meetings dan zal hij zeker lager zijn ja
|
||||
|
||||
je moet altijd laag rijden en niet voor de meeting ff snel nog omlaag
Ik heb voor nog 3,5cm schroefdraad en achter 2,9cm schroefdraad over op mijn supersport setje en dat met 17 inch, ik zal morgen eens fotos maken
|
||||
|
||||
Quote:
Dat doe maar open dan ff zelf een topic aub kunnen we hier weer ON-topic gaan!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
je reageert er zelf op Stijn |
|
||||
|
||||
Ik reageer alleen door op jou opmerkingen dus das best ontopic, en neej ik zal je topic niet 'vervuilen' met foto's van mijn hok
|
|||
|
|||
uiterst nette Golf man!! ga je eigenlijk nog de kapjes vervangen? de velgen zijn mooi, that's for sure, maar om nou met een audi-logo op een VW te rijden. neej, dat staat een beetje nep.
maare, rete-gave Golf. heb je ook een fotootje van de achterkant en interieur??? |
|
||||
|
||||
Quote:
en porsche emblemen op de porsche wielen dan
|
||||
|
||||
ziet er goed uit
|
||||
|
||||
Quote:
misschien heb je over de foto en tekst heengekeken maar de kapjes zijn in de maak alleen nog ff polijsten zijn helemaal vlag zonder logo's enzo interieur is niet bijzonder en achterkant ook niet zo hoor alleen 2 custom made eindstukken op de demper van RVS ook gepolijst
|
|||
|
|||
oeps, overheen gelezen dus......sorry.
toch zou ik graag een fotootje van de achterkant van je golfje willen zien. puur omdat ik met mijn golfje een beetje zit te dubben wat ik er mee kan doen, en hoe wat staat. mijn Golfje is 'stahl-blau' een tintje lichter dan de jouwe, dus dat bied een goed voorbeeld. |
|
||||
|
||||
Ik vond de oude velgen er beter onder staan, maar ik hou van 17 duims onder een III... Desalniettemin zijn de velgen wel heel mooi geworden (als je ziet hoe ze waren! vakwerk!) en is de schroefset echt mooi. Sowieso een nette MKIII hoor!
|
||||
|
||||
Quote:
de 17" wprden opgeknapt en hoogstwaarschijnlijk ook helemaal gepolijst Albert ik zal je zsm wel 2 foto's sturen zoals mijn achter kant nu is en al eens is geweest
|
|||
|
|||
thnx!
|
|
|||
|
|||
Ehrm.. heb je die oude velgen ook te koop?
|
|
||||
|
||||
Mooie mk3
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn hele auto zit vol auto zit vol met audi logo's maar is toch een vw... Pff wat ben ik een nepperd