|
View Poll Results: De ACN's gaan weer van start en... | |||
...natuurlijk kom ik!!!! | 8 | 42.11% | |
...ik kom niet. | 4 | 21.05% | |
...ik wil wel, maar kan helaas niet. | 2 | 10.53% | |
...ik kom wel en reserveer ook even een plaats zodat ik mee kan eten! | 5 | 26.32% | |
Voters: 19. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
[/QUOTE]zorg dan dat je er om ongeveer 18.00 bent...Wordt weer gezellig![/QUOTE]
gaan we regelen tot morgen allen
|
||||
|
||||
Kom zeker die kant uit maar eten zit er ff niet in...ff te druk op werk helaas!!!!!
tot vanaaf!!!!!! grtz...Vic..
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je wat harder werken !! Gewoon zorgen dat je er bent rond half 7
|
||||
|
||||
Nog maar een paar uurtjes... ik heb er zin in!
Tot straks!
|
||||
|
||||
Ga mn best doen Leon!!!!!
see you all!!!!!
|
||||
|
||||
ik ga het nie redden....spanningsreglaar (waarschijnlijk) kapot en moet ook aan me studie denken....next time I guess, bummer...
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
neem je me bandjes nog mee Leon...
tot straks mensen... we komen met 2 kevers een polo en nog iets...
|
||||
|
||||
helaas ga ik het niet redden vanavond, heb net mijn voorruit op schoot gekregen
fijn zo'n steentje...
|
||||
|
||||
ik ben net terug...
het was heel erg gezellig zeker weten en ook best wel druk naar mijn mening... het eten is daar heel erg goed te doen ook en niet te gek duur... mooie wagens gezien zeker weten... zodra ik de foto's heb zal ik ze ook even posten... thanks voor de bandjes Leon...
|
||||
|
||||
Ben net wakker, maar je bent best leven met 3,5 uur slaap toch ?
Was wel gezellig, ook de afterparty |
|
||||
|
||||
Het was weer superrrrr!
Echt druk weer voor de eerste keer Had ik zelf niet verwacht. Voor de rest veel te veel mensen gezien zonder ze echt gesproken te hebben... |
|
||||
|
||||
Het was he-le-maal TOP!
Super opkomst voor de eerste "summer" editie van de ACN, bijna 40 aircoolers! Ik heb mijn foto's (bijna 50 stuks) weer online staan, check; AirMighty.com! Klein voorproefje:
|
||||
|
||||
hij volgens mij nog niet op je gallery page gelinkt, dus bij deze effe de deep-link
http://www.airmighty.com/images/gal...7th_04-04-2006/
|
||||
|
||||
ik vond het ook gezellig gisteren en ik was blij dat ik vrij had vandaag want ook in de skihut was het gezellig
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha, thanx... Klopt ik had even wat haast en wat hem vergeten aan de gallery page toe te voegen, bij deze gebeurd. Maar je kunt er trouwens ook gewoon komen door op de thumbnail naast het "News" topicje te klikken...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet evt. nog NOS voorruiten te liggen ! Of heb je er al 1 bij henny vandaan ?
|
||||
|
||||
Hij was weer als vanouds, goed eten, gezellie, grote opkomst..... en het jaar is pas net begonnen!
En nee, mijn bus is niet geschrokken. Zit nog ff te wachten op de verstelbare as.... |