|
||||
|
||||
luchtgekoelde links gezocht
hallo allemaal
aangezien er hier een hoop luchtgekoelde rondrijden stel ik hier dan ook de vraag wie heeft er links , tips , bedrijven , enz enz over luchtgekoelde auto's 1 ding is alleen dat ik niet op zoek ben naar specifieke VW site's maar meer naar de algemene site's. (ben namelijk in het bezit gekomen van een oldtimer luchtkoeler alleen is het geen VW ) alvast bedankt |
|
||||
|
||||
tatra misschien
dan zou je bij www.deboxer.nl kunnen vragen |
|
||||
|
||||
nee geen tatra het is een chevrolet
probleem is alleen dat die krengen zo zeldzaam zijn dat ze bij de club zelf alleen maar wat amerikaanse site's hebben |
|
||||
|
||||
corvair?????????
|
||||
|
||||
jep maar wel een speciale is namelijk het bussie uitvoering
toendertijd tegenhanger van de T1 met o.a. 6 cil boxer 2.7 liter |
|
||||
|
||||
Foto's!!!
Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet dan.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
dat is inderdaad de juiste ja
alleen ik wou dat de mijne er zo uitzag |
|
||||
|
||||
ik neem aan dat restaureren de bedoeling is?
|
||||
|
||||
wou er eigenlijk zo mee gaan rijden
nee geintje wordt idd erestaureerd maar ben dus nog op zoek naar info over luchtgekoelde motoren. |
|
||||
|
||||
dat ding roeleert heftig!!! check die achterlichten!
die hebben ze toch ook als pickup gemaakt?
|
||||
|
||||
klopt als bus camper pickup gesloten bestel en pickup met zijdelingse oprijplaten
|
|
||||
|
||||
omg wat een coole bus!
|
||||
|
||||
nee eigenaar heeft hem er nog niet vanaf gehaald
|
|
||||
|
||||
ziet er goed uit ...je gaat je in iedergeval niet vervelen
heb je die passat ook nog? |
|
||||
|
||||
Heb ooit onderdelen van een Greenbrier gehad waaronder o.a. verlichting, kabelboom, pedalenbak, deurhandels, ramen enz.
Ik kon op een gegeven moment de hele handel ruilen tegen onderdelen van een mkI mini (andere hobby) Die onderdelen zijn naar iemand uit Zwolle gegaan. Zal eens voor je gaan zoeken of ik die man zijn adres nog heb liggen. Je kan er natuurlijk een twee liter T2B blok in hangen |
|
||||
|
||||
nee sorry passat is inmiddels verdwenen maar dat was ook niet echt bedoelt om lang mee te rijden.
ben nu wel aan het zoeken naar een daily maar dat komt wel goed. 2.0 gaat niet gebeuren martin en dan de 6 cil 2.7 liter opgeven zeker. als je dat adres zo kunnen achterhalen heel erg graag maakt trouwens niet uit wat voor info over deze auto's alles is welkom |
|
||||
|
||||
foto'tje
|
|
||||
|
||||
nice pic leuke velgen althans die er voorop ligt dan.
ik ben dus vanaf vandaag de trotse bezitter van zo'n chevy en inclusief de mijne zijn er maar 2 van in nederland ik zal even een pic van mijn luchtkoeler plaatsen en de carbs. en de weg die de distributieriem moet afleggen maar ben dus nog altijd op zoek naar info over het blok |