|
|||
|
|||
hahaha hallo is er een tolk in de zaal
|
||||
|
||||
http://koopjes.marktplaats.nl/kledi...9wf7sDB D&df=1
Deze begint eigenlijk wel een beetje eng te worden.... |
|
|||
|
|||
Quote:
Das inderdaad eng.
|
||||
|
||||
Ik wil eigenlijk ook niet weten wat ie met je schoenen doet als je ze eventueel naar hem zou sturen....
|
|
||||
|
||||
Quote:
hey achmed...what de fuck???? |
|
||||
|
||||
Quote:
Beetje stoutjes doen op de dijk met die schoenen ! |
|
||||
|
||||
en een schoenen- en een dijkfetisj....?
|
|
||||
|
||||
Heb je de rest van zijn advertenties gezien ???
Een 486Dx voor 120,00....... Dat is toch niet meer van deze tijd.... Je mag bieden, maar bij marktplaats staat dat uitgeschakeld.... Wazige vent. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
idd klinkt alsof ie geschift is dude
|
||||
|
||||
Quote:
wat een advertentie, wie is zo geschift om een lege spuitbus te verkopen? Of nog beter, wie zou zich überhaupt een tot op de bodem lege spuitbus kopen hahaha, maar men mag veel proberen te verkopen, behalve..... |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Pffffff....zie tur verderest weel oky uit
|
||||
|
||||
Quote:
Uitlaat, verdelerkap en bougiekabels eraf. Busje Silverwheels pakken en in et rond spuiten. Dat kan ik ook nog wel... |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
lekker een middagje puzzelen op marktplaats:
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...09Rw%3D%3D&df=1 "ik heb een linker duur 150, en een regter duur 150,00 een agter klep 125,00 dit is alle maal nog niet ge bruikt het is nog nieuw ik heb ook nog een ge bruikte agter klep met raam er nog in die is niet nieuwe die kost 80,oo .........ik wil het ook wel riullen tegen een leer intriejur kluur begë of zwart of tegen een set 3 delige BBS maat 15 maal 7 half j of 8 j of 16 ins ook 7 half j 8j ik hoor het wel oo ja de steek is 4x100 is voor een golf cabrio" |
|
||||
|
||||