|
||||
|
||||
niet eigenlijk wel zonde.. het is een doodzonde!
Rocco 16V's zijn vele malen zeldzamer dan een standaard golfie 1... kijk eens naar de VF meeting in Bunnik.. 100 golfjes 1 en 4 rocco's.. Ziet er trouwens super uit die Rocco! Nou ja dan maar hopen dat je na dat jaartje ermee gereden te hebben de smaak te pakken krijgt met de rocco en het TE zonde vind om hem te slopen..
|
|||
|
|||
het is inderdaad wel zonde van de rocco
maar dit is wel de goedkoopste oplossing voor een ombouwproject toch zou ik er zelf over nadenken om de rocco te gaan rijden maar evengoed succes met je project |
|
||||
|
||||
idd.maak de rocco orgineel en de golf 1..dan heb je beide super auto`s
|
|
||||
|
||||
Zorg gewoon dat je de rocco op de baan
houdt, en de golf gewoon stukje bij beetje aanpakt Heb je straks ook 2 mooie wagens. Als de golf klaar is nog ff de rocco onder handen nemen en klaaro |
|
||||
|
||||
sloop liever een golf2, rijden er nog zat veel rond
|
|
||||
|
||||
Sloop gewoon wat je zelf wilt slopen.......jouw geld,jouw auto's...
Maar ok....ik zou die MX uiterlijk orgineel houden,ander motortje ok...maar zou aan de MX uitvoering niets veranderen...op verlaging en klassieke wielen nadan.. Elke overspuit kleur is al 100x gedaan...MX is veel orgineler...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Hier moet dus de schroefset opkomen tommy! Leuk ding man
check ff je PB
|
||||
|
||||
Rocco zo houden en Golf ori maken !
|
|
||||
|
||||
pak van de rocco wat je nodig hebt en verkoop de rest aan een liefhebber. Maak die golf zoals je zelf wilt, rij je er met het meeste plezier in . En als de rocco bij een liefhebber komt zijn er 2 gered, of niet soms?
|
||||
|
||||
Quote:
Gelukkig.. er zijn nog mensen die het me niet uit mijn hoofd praten.. De rocco is inderdaad een leuke auto (BEDANKT GIJS!) maar om hem helemaal netjes te maken... nee, toch niet mijn ding. Ik blijf dan ook bij mijn plan, mijn onderdelen gaan eraf, en inderdaad, de liefhebber mag de rest komen halen (hoef er niet veel voor te hebben hoor) @ blackdevil... jep hier komen ze onder! hoop dat je de schroefsets snel binnen hebt! De golf mx is inderdaad een redelijk zeldzame uitvoering maar... mij echt niet snel genoeg. als je bovendien wil gaan spelen met een programmeerbaar motormanagementsysteem... trouwens dat van een golf twee slopen werd mij dus enorm afgeraden (zie begin van de thread). Nu ik er een gevonden heb vindt iedereen het zonde. Ach ik denk dat als het project klaar is... de oooohs en aaaaahs kilometers ver te horen zijn samen met de grauwe grom van het gehoonde tweeliterblok. Morgen ga ik de rest uit de golf halen en ben aan het denken om hem daarna naar de straler te brengen.. Iemand een ruwe prijs indicatie/ goeie in de omgeving eindhoven?... (jaja ik zal de zoekfunctie gebruiken!) Gegroet en tot de volgende update
|
||||
|
||||
je hebt mail en pb
|
||||
|
||||
he die tommy.
ik zie dat je de rocco ook al op beeld hebt gezet. ik hoop dat je er genoeg van kunt gebruiken. mijn zwager heeft er veel lol mee gehad. als je wil kan ik wel een keer een dagje komen helpen met je golfje. ik hoor het wel je hebt mijn tel: groetjes gijs |
|
||||
|
||||
wss is dit bedoeld als pm?
|
|
||||
|
||||
update
Ok, hier dan eindelijk de alweer een tijd geleden beloofde update.
Ik ben verder gegaan met het demonteren van de één, de ruitjes eruit (K*lote de voorruit ging stuk, kan k op zoek naar een nieuwe) en tot mijn blijdschap is de golf echt niet zo rot als waarvan ik uitgegaan was. Er zit een rotte plek links en rechts onderin bij de voruit, een plekje in de ruitenwisserbak, spadbordjes achter, de vulpijp was rot en het plaatwerk daaromheen ook wel. Ik hoop dat het hierbij blijft, maar ik heb tot nu toe niks anders kunnen vinden. De dorpels en kokers zijn overigens keihard, net als bij het achterscherm, dat bevesigingsding bij het reservewiel. Ik heb het plaatwerk voor de voorruit al gehaald, evenals de tankopening (dit zijn reperatiestukken) en heb op de sloop al 2 originele gave achterspatbordjes zien liggen. Afijn zie foto's: Voor de komende vrije uurtjes: -Dash eruit -Kabelboom eruit -Motor eruit -Volledig kaalmaken En dan naar de straler!!! (tenminste als het niet te duur is, anders ga ik lekker schuren..) @ Gijs, nogmaals bedankt dat de koop van de scirocco zo vlotjes verliep. Het blok ga ik toch nog reviseren, ookal was dat pas gedaan. Ik wil gewoon zeker weten dat als ie af is, ie ook echt af is.. Jongens de groeten!
|
||||
|
||||
Zo staat ie er momenteel bij trouwens in mijn gehuurde boerenschuurtje.
Als je goed kijkt zie je het klapdak al klaarliggen, ongeveer op de plak waar het moet komen... Ik houdt jullie op de hoogte! Gegroet
|
||||
|
||||
mooi mooi, hopelijk valt het allemaal goed mee en kan je goed vooruit
|
|
|||
|
|||
leuk project succes ermee.
|
|
||||
|
||||
Dat van dat plakdakraam is denk een geintje of niet ik zou het eeuwig zonde vinden iets waar je altijd spijt van krijgt
|
|
||||
|
||||
Quote:
Een putdeksel.... En aan de rotte plekke te zien op de foto's weet ik wel hoe de rest van de auto eruit ziet. De bodem is van karton, en hier moet behoorlijk aan gelast worden. Zeker als een A stijl al bijna door is....is de rest ook gaar. Stralen zou ik niet doen, blijft er niks van de auto over. En straalgrit blijft overal achter. En stralen lukt niet op een plek waar vet zit. De moeilijke hoekjes zijn altijd vet en in de rub gespoten. Dat straal je er niet af.
|
||||
|
||||
Quote:
Juist ja.. zeker met het verkeerde been uit bed gestapt...? Als je even wat verder had gelezen had je ook gelezen dat dit de enige slechte plekken zijn. Nieuw plaatwerk erin, strakslijpen en je zou niet zeggen dat t er ooit heeft gezeten.