|
|||
|
|||
opruiming polo 1 derby 1 golf 1 en corrado onderdelen
wegens einde hobby houd ik een opruiming van al mijn onderdelen voor o.a.
vw polo 1 derby 1 golf 1 audi 50 en corrado. het meeste dat ik nog heb liggen is voor polo 1 derby 1 en audi 50 zoals deuren 25€ st 40€ set kofferklep derby 30€ motorkap 25€ en 60€ dashbord met gat voor de radio 25€ dashbord zonder gat voor radio 40€ set chroom baguetten voor polo 1 nieuw 150€ chroom motorkapslot met vergulde boutjes 100€ ook nog tal van andere onderdelen zoals tapijt, naftbak,achteras, veerpoten, interieurdelen enz vanaf 5€ golf 1 deuren 25€ stuk 40€ set kofferklep 30€ motorkap 30€ dieselmotor 100€ kruiskoplampen nieuw 35€ koplampen nieuw 25€ ook nog tal van kleindere onderdelen vanaf 5€ corrado (g60) 1 lot met linkerdeur achterbumper benzinetank tapijt dakhemel plastiek afschermingen en nog tal van kleine onderdelen ongeveer 2 dozen 75€ dus als je iets zoekt, vraag het me even en mss heb ik het nog wel liggen info vwspecialsmk1@msn.com Last edited by vwspecials : 03-04-2006 at 08:37. |
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
foto van de kruiskoplampen
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
geen interieur meer ??
|
|
||||
|
||||
heb wel interesse in die koplampen, heb je een foto van het setje
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb nog een interieur voor een polo 1 , een golf 1 en normaal ook nog voor een derby1 mogen allen weg voor 35€ |
|
|||
|
|||
Quote:
heb er nog geen foto's van maar ze zijn nog volledig nieuw |
|
||||
|
||||
als het kan een fototje graag.
gr. levis
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
zijn het de heldere kruislichten die je hebt of de originele kruislichten?
mvg |
|
||||
|
||||
Toevallig hoekstukjes voor de bumper van een polo 1 liggen ?
|
||||
|
||||
toevallig nog steenslagkapjes voor de achterspatborden van een golf/jetta 1 liggen? (dus de kleine versie, niet die over je hele spatbord gaat)