|
||||
|
||||
ok ik zal mij busje hier ook maar eens neer zetten !
|
||||
|
||||
Vandeweek wat modelletjes gekregen
en volgens mij zijn ze best oud. Alleen op de bussen staat wat. Op de stpijlbussen staat "Tomte Laerdal Stavanger Norway" En op de T2 staat "vinyl-line" Weet iemand wat van ze? |
|
||||
|
||||
ik had ze op MP zien staan geloof ik ?
|
||||
|
||||
keverpech, met zijn spijl pickup ben ik mijn vw carriere begonnen!! zo eentje hadden ze bij ons op de kleuterschool (in het blauw) en die was echt favoriet.
|
||||
|
||||
cool, lijken wel zeepjes
|
|
||||
|
||||
Binnen een paar weken ga ik deze ontvangen:
na een jaar of 6 zoeken dan eindelijk een schaalmodel van de RALLYEGOLF!!!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
wow, nice!!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
AEEERGHG! jeugd, of moet ik zeggen: Peuter herinneringen komen omhoog. Herken ze direct: Heb ze vroeger ook gehad. Vooral die kever met dat extra lampje komt me nog zeer bekend voor: Zal misschien nog thuis liggen, met mijn melk-tandjes afdrukken erin..
|
|
||||
|
||||
Ik zal ook eens beginnen:
Leuke ontdekking: Ik heb 2 Polo-tjes 1 in de Corgi Turbo's : Met frontspoiler als Polo 1f GT / Bickel Turbo en met spoiler op de achterklep. Niet zomaar een modelletje dus: Zie hier: een standaard Corgi modelletje: (not mine). Duidelijk herkenbaar: geen voorspoiler. Zie hier: de Turbo versie: Also, gut. Ik heb er dus 2. En waar 2 er 1 te veel is, zou dat mooi een ruil-verkoop exemplaar opleveren.. De mooiste hou je dan zelf, dus ff naast mekaar houden: welke is mooier? Zie hier: De achterste hoorde in het doosje, maar is duidelijk zwaar vergeeld Maar kijk eens goed?! Zoek de 5 verschillen
Last edited by sjampoo : 21-02-2006 at 08:42. |
|
||||
|
||||
(als t goed is, heb ik er zelfs 2... ruiluh?!)
|
|
||||
|
||||
hier dan mijn verbouwde meterkast
het is een oude paneeldeur waarin ik een kast heb gemaakt met een aantal brekina modellen en plaques van bugjam en das drag day michael
|
||||
|
||||
Ik zal ook eens even een bijdrage leveren aan mijn volkswagen modelletjes.
Ten eerste een blauwe spaarpot van een kever. Deze kever heb ik bij de wereldwinkel gekocht, toch wel aardig gemaakt van blik. Hier kijk ik tegen aan als ik op de vliering zit: Rood kevertje Deze Lt heb ik gekregen tijdens een vw bedrijfswagen beurs Is nog radiografisch bestuurbaar! pick up Tis maar een gedeelte ervan...
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb m ook.. maar dan zonder turbo op t dak, wel de rode voorspoiler met remmenkoeling moet weer ff wat pics posten ik heb er weer een hele reeks bij. 959 porsches zijn altijd welkom trouwens, net als derbys.. ik heb wel wat leuk ruilmateriaal
|
|||
|
|||
Heb alleen maar caddy's
|
|
||||
|
||||
Zijn er nog mensen die het modelletje polo steilheck bezitten?
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn dat niet die gummiachtige autootjes? Want ik herken ze ook!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
na de golf de new beetle verlaagd
Last edited by Pedaalemmer : 27-03-2006 at 20:57. |
|
|||
|
|||
Weet hier iemand ook enkel een site of dergelijke waar je golf 1 bouwpakketen ken kopen ?? of als model ook leuk.. ?
|
|
||||
|
||||
|