|
||||
|
||||
Quote:
Wicked!
|
|||
|
|||
Update:
Met als aanleiding het schoon willen maken van een haperende koppelings-hulp-cylinder, moest om het netjes te doen (probeer maar eens zo'n nieuw cylindertje te vinden ) de motor eruit. Meteen maar nu de Webers erop gezet : Rijdt nu al merkbaar beter moet ik zeggen en de herrie valt enorm mee (hoera)!. Nu dus even afwachten hoe-die zich houdt met de eerste lange-afstandsrace door duitsland (Gumball)... |
|
||||
|
||||
Quote:
49mm is dat! Quote:
inderdaad iets lastiger te meten maar 16cm dat komt goed in de buurt! Schijf zelf is 290x22mm. Quote:
Wil zelf een probeersel maken tussen de combinatie van een 944 achteras en boxter remmerij, eens kijken hoe dit gaat lukken! Want inderdaad, zó makkelijk is het dus allemaal ook weer niet BDW, gister nog ff meegereden in je oude type 3 variant! Rijdt best leuk!
|
||||
|
||||
Quote:
Af en toe komen er revisie setjes voorbij op ebay.com (en trouwens ook hele cilinders). Zit er zelf ook over te denken om dat alvast eens aan te schaffen..... |
|
|||
|
|||
Quote:
Als je zoiets (revisieset of hele cylinder) nog eens tegen komt en je hem zelf niet wilt hebben, laat het dan svp ff weten, want ik wil er toch zeker wel eentje op voorraad hebebn liggen (rij er nu vrij veel mee). Nog een shot tijdens de Gumball race genomen op de terugweg: We zijn 4e geworden! met maar telkens een minuut verschil tussen de nummers 2 t/m 5 |
|
||||
|
||||
Quote:
ik neem aan dat je overstuur bedoelt??? Trouwens ff een vraag heb je nu alleen zakken grind voorin liggen en voor de rest niks verlaagd?????? ziet er echt stukken beter uit zo, maja haal je wel het verbruik weer mee omhoog welke steek heeft een 412 nu? 4x130? laat me toch denken om andere wielen op dat ding van ons te zetten...
|
|||
|
|||
Quote:
Nee, ik bedoelde echt onderstuur! Als je langzaamaan steeds harder de bocht probeert te maken, zal bij de meeste luchtgekoelden - zeker die met IRS achterwielophanging, zoals ook de 412 die heeft - onderstuur optreden. De voorkant wil rechtdoor en harder sturen helpt niet meer. Overstuur treedt bij ons meestal pas op bij wilde stuurbewegingen, te hard remmen in een bocht of als je echt veel vermogen hebt: 'power oversteer'. Quote:
Geen grind meer, hij is nu echt verlaagd met andere veren en iets aangepaste schokbrekers Quote:
Ja, gewoon kevermaat 4x130. Voor heb ik een set adapters uit de area 51 gebruikt om de steek naar 5x130 te brengen. Achter zijn de asflenzen verboord, wat daar goed kan omdat de type 4 flens overal dezelfde dikte heeft Tnx, Walter |
|
|||
|
|||
huh? meegedaan aan gumball :| vertel eens iets meer!!! vind dat geweldig, kan je daar zo aan meedoen dan ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nee, niet zomaar; alleen met luchtgekoelde vw's (www.bug-power.nl) Last edited by Beetspeed : 08-04-2006 at 09:49. |
|
|||
|
|||
Ontdek de 7 verschillen :
|
|
||||
|
||||
Quote:
Leuke line-up . Is dat bij Henny (Stuurman ..) soms?
|
|||
|
|||
Nope, dat was bij de porsche (originele, nieuwe) onderdelen leverancier
De 911 van Henny heb ik ook gezien op m'n tripje South, maar die is veel mooier dan die 3 die hier staan hoor |
|
|||
|
|||
Uiteraard
|