|
||||
|
||||
de mijne was zoveel verlaagt en hoeveel weet ik niet
nu komt dat beter uit met de g60 bumpers eronder en heeft ie nog 14inch eronder |
|
||||
|
||||
omhoog binnekort weer een update over me GOlf gti en die Diesel :P
|
|
|||
|
|||
Wat zeurt toch iedereen over die G60 bumpers, het is gewoon zijn smaak
Ik vind het persoonlijk wel een stuk beter staan al zou je ook nog even g60 spatbord verbreders moeten monteren (wordt de auto metteen dikker van) Verder een leuke bak (vette klep ook ) |
|
||||
|
||||
thnx er komen snel weer nieuwe foto's in het zonnetje van beide golfjes
hoppa hier zie je de diesel op de achtergrond op de 1ste Volksforum meet! Last edited by Edition_one : 30-03-2006 at 12:46. |
|
||||
|
||||
Als 1e Me golf 2 GTI 16v
Gti logo'tje tellerunit'tje :P me radio |
|
||||
|
||||
Nu het Dieseltje
effe wat gegevens Golf 2 1.6d van 1989 wit/rode achterlichten ABT logo erop witte knippers en voor even GTI grill erop nu foto's van ze alle2!! Op de diesel komt ook een embleemloze grill op en booskijker van de week ff ophalen |
|
||||
|
||||
Hallo ED1,
Waar haal je die embleemloze grill? p.s.: Vind de diesel best mooi, alleen zou ik die sierlijsten van de grill grijs maken. Ik heb de onderste in grijs nog wel voor je! gratieeeees Groet, Erik Last edited by tnk2k : 01-04-2006 at 17:47. |
|
||||
|
||||
bij bruders :P in made
edit:welke sierlijst bedoel je? |
|
||||
|
||||
Google kent hem niet, heb je een link of postcode?
Die van je grill, die rode! Quote:
|
|
||||
|
||||
das iemand van het forum
weet wel iemand die ze nieuw verkoopt en booskijker hier in de buurt van Delft |
|
||||
|
||||
ff updat over de grijze
andere vooruit met zonnebannd (komt zondag erin) embleemloze grill met booskijker (een van deze dagen erop)(thnx Bruders!!) en heb ook dunne bumpers met rode bies komen erop (van het weekend) Foto's zullen volgen Gti word ff Niks aan gedaan |
|
|||
|
|||
Is dat niet wat tegenstrijdig? Je gaat de grille met rode bies vervangen voor een embleemloze en vervolgens zet je er bumpers op met rode bies
Persoonlijk vind ik de GTI er op z'n best bij staan op pagina 1... de veranderingen doen 'em geen goed in mijn ogen, maar da's smaak en daar twisten we niet over |
|
||||
|
||||
Dunne bumpertjes is niet zo mijn smaak op me golf liever g60 look
maar hij is nog lang niet klaar die grijze ja bumpers met rode bies als die embleemloze niet staat kan ik ze nog steeds omwisselen wordt wel old skool look zo'n beetje :P alleen die achterlichten was een MUST na het weekend zullen er weer foto komen |
|
|||
|
|||
Grappig dat de GTI logo's er weer opzitten.. Die had ik er juist af gehaald:P
|
|
||||
|
||||
haha ja toch bij een gti horen natuurlijk ook de logo's :P
|
|
||||
|
||||
Heb ze er zelf ook af gehaald, op de 2 deurlogotjes na dan.
|
|||
|
|||
Ja klopt maar moest een beetje een wolf in schaapskleren worden
|
|
||||
|
||||
waarom halen jullie ze eraf dan?
|
|
||||
|
||||
Ik wilde er f&i emblemen op hebben, en op mn deurstrips zaten al 2 kleine gti embleempjes.
De achterzijde moge duidelijk zijn, voor het 'strakke' effect natuurlijk.
|
|||
|
|||
Leest een post boven je voor antwoord op je vraag
|