|
||||
|
||||
eindelijk onze golf opgehaald
zo eindelijk hebben we onze golf op kunnen halen. ik dacht laat hem direct even aan jullie zien. er komen nog andere wielen onder, deze zitten normaal onder onze 6n. binnenkort zet ik er even nieuwe foto's bij,
grts ronald |
|
|||
|
|||
Mooi auto, wat voor motor ligt erin ??
|
|||
|
|||
zeker mooie auto. En iets meer foto's graag.
|
||||
|
||||
er ligt een 1.8 gti in. type dx. het is een originele nederlandse gti. buitenkant is een jaar geleden gespoten, hij is geheel kras en deuk vrij. mooi de originele kleur erop, moet nog even mooiere foto's maken,
|
|
||||
|
||||
mooie originele Nederlandse GTI, maar het is geen "Pirelli".....voordat je kwaad wordt, dat is geen ramp!!!
(Pirelli´s zijn namelijk oorspronkelijk alleen in Duitsland verkocht). |
|
|||
|
|||
Mooie GTI ... Hoeveel betaal je tegenwoordig voor een "goeie" golf 1 ?? gti of 1.6 litertje ???
Op marktplaats staan nooit mooie originele te koop en dergelijke... majha |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit
Wel even zorgen dat je weer de originele striping erop krijgt. |
|
|||
|
|||
Nette wagen, deze thread houden we in de gaten
|
|
||||
|
||||
nee dat klopt, dat hadden ze gezegt bij de zaak waar ik hem heb gekocht maar weet nu wel beter. Ik had me hier toen al zo aangemeld met deze naam dus vandaar.
Quote:
|
|
||||
|
||||
meer foto's graag
altijd mooi zo'n nette golf gti.. |
|
||||
|
||||
Nou dit is dus een 1.8 gti, maar je moet al gauw rekenen op 4 a 5000 euro. Maar goed dat ligt er ook aan waar je hem koopt, de staat en wat er nog aan gedaan wordt voordat hij weg gaat. Bij die van ons zijn echt de puntjes op de i gezet en ook niets vergeten dus ja daar betaal je wel voor. Er zit een nieuwe distributie riem op. nieuwe remleidingen, een schokbreker zweete een beetje (fk) dus daar is ook een nieuwe voor gekomen. En nog wat kleine dingen plus nieuwe apk.
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ja dat staat ook op het programma, De gti spoiler komt er nog weer achterop, striping moet weer op de zijkant en het zwarte voor om de achterraam wordt er nog opgespoten (mat zwart). En natuurlijk moet de rode rand nog even in de grill,
Quote:
|
|
||||
|
||||
goede plannen
hou ons op de hoogte met veel foto's |
|
||||
|
||||
op de duitse ebay komen die striping setjes wel vaak voorbij (incl achterraam)
of heb je het al ?? |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, goeie plannen
|
|
||||
|
||||
de striping moeten we wel hebben maar het achterraam laten we spuiten omdat er bij die stickers wel eens vocht onder kan blijven staan en het dan gaat roesten.
\ Quote:
|
|
|||
|
|||
Hey ! Nog iemand uit pekela
Zeer net golfje ! maar heb hem nog nooit zien rijden hier.. Last edited by marcel #2 : 07-02-2009 at 12:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
Tja... En toch heb je daar 3 jaar de tijd voor gehad, om hem te zien |
|
||||
|
||||
Hij staat inmiddels al een jaar in de schuur bij een kamaraad Dus zoveel rij ik er niet mee. Heb nu een witte type 1 als daily. Net even 16 inch steelies geregeld bij dasher, zal als ze eronder zitten even foto's maken
Quote:
|
|||
|
|||
mooie bak man!
Heb je inmiddels alle originele details erop zitten? Daar heb ik me ook mee geamuseerd toen ik mijn GTI kocht Ziet nu stukken mooier uit! |