|
||||
|
||||
Quote:
De rommel past niet beter, maar vind het een verbetering ten opzichte van de enkel rond die er standaard in zat... Dus ik ben er zo blij mee... En jah, het zit schots en scheef... I don't care!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Puh.. Laat de volgende keer wel de lucht uit de banden net zoals die paardentrailer die die een uur voor mijn auto stond..
|
||||
|
||||
We hebben weer een topdag gehad!
Foto's van de Trunk society staan even op een tijdelijke site: http://82.192.89.100/~w9664087/joom...allery2&catid=9 Voorproefje: Last edited by LuNaTiK : 26-03-2006 at 20:09. |
|
||||
|
||||
Heb me erg vermaakt, en eindelijk eens wat mensen ontmoet!!
Lekker druk, de meet heeft zichzelf overtroffen denk ik
|
||||
|
||||
kleine bijdrage van mijn kant
Last edited by fabian : 27-03-2006 at 00:20. |
|
|||
|
|||
Mooie fotos Fabian!
|
||||
|
||||
staan ook een aantal foto's op www.vw-speed.nl --> meetings --> ff scrollen naar binnenland en voila.
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal goed uit! Een hoop volk zullen we maar zeggen. Misschien een optie voor de volgende keer. De volgende afslag zit Brothers een Discotheek met een HHHEEELLEEE grote parkeerplaats. Of ze het hiervoor vrijgeven weet ik niet, maar vragen kan altijd.
Groeten, Ronald |
|
|||
|
|||
Ik heb het ook erg naar mijn zin gehad! Mooie vw's en leuke bekenden gesproken! Hier mijn foto's.. http://www.freewebs.com/vwcaddy/vwmeetings.htm
(helaas weinig, want mn batterijen waren weer eens leeg) |
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk, dat zijn goeie ideeen !!!! Was weer een topdagje vandaag, echt megadruk ! Complimenten voor de organisatie......was toch even paniek na politie en rijkswaterstaat wat roet in het eten gooide, maar dat is toch weer goed gekomen !! Volgende x zeker weer Zie jullie (niet allemaal hoop ik ) de 4e wel weer op de ACN ! Cheers !
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
nice pics
|
|
||||
|
||||
Hmm, ik het wat gemist zie ik Maar ach, heb m'n dag toch aan m'n vw besteed, dus toch nog nuttig ingevuld
|
||||
|
||||
was echt super geslaagd vandaag! water en luchtgekoeld door elkaar, was megagezellig!
|
||||
|
||||
gatver! ik ben hier nog niet zo lang lid, maar daar was ik best graag bijgeweest. Jammer dat je dan weer net zoon verplicht familiegebeure hebt
*gaat snel in het fotoalbum neuzen*
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vond dat ook bijzonder irritant die zware bassen en dat gedoeng doeng doeng doeng wwooouuuu wiiiiiuuuuu pokkeherrie! Net als je in een goed gesprek verzeild bent geraakt met Sjon ( he wat zeg je!) @Sjon Ik vond het gewoon even leuk om je te plagen hahahaha
|
|||
|
|||
ook nog ff bij een g40 gestaan waarvan de eigenaar zn sleutels erin had gelegd en de deuren op slot gedaan. gelukkig waren ze er uiteindelijk toch ingekomen.
wel jammer dat er maar 3 golf 3 cabrios waren, maar die cabrio van mivw vond ik toch echt super!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
ach joh.. volgende keer beter
|
||||
|
||||
Ben er ook geweest (met de rode jetta,de witte staat nog eventjes onder de afdekkleden .... )
Was zeker onder de indruk ! ,wat een auto's !zeker een zeer geslaagde meeting! Heb nog even kunnen bijpraten met oude bekenden,en ook nog iemand blij gemaakt met m'n gt interieur! Dit evenement is zeker voor herhaling vatbaar! |