|
View Poll Results: Kom jij ook naar de flitsende Volksforum meeting ??? | |||
Ja ik kan niet wachten tot 26 maart | 85 | 36.32% | |
Nee dan hou ik nog mijn winterslaap | 20 | 8.55% | |
Ja tuurlijk : maar alleen als we een groepsfoto maken waar we elkaar allemaal knuffelen | 47 | 20.09% | |
Gewoon Nee | 14 | 5.98% | |
Ja want dan zie ik eindelijk de gezichten bij de namen : gezichten veranderen niet maar de namen wel | 32 | 13.68% | |
WTF is het Volksforum | 24 | 10.26% | |
Ik heb geen eigen mening dus ik rij wel met iemand mee | 12 | 5.13% | |
Voters: 234. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
VA-nessa gaat ook mee, en nog wat watergekoeld spul sluit aan in de colonne uit Nieuwerkerk.....denk een autootje of 6 We gaan rond 12.00 uur de snelweg op !
|
||||
|
||||
Als het weer zoals vandaag wordt dan komt het allemaal goed
|
||||
|
||||
Pfff, ik heb net gehoord hoe laat ik word opgehaald morgen En dat terwijl het pas om één uur begint! Maar ja, Heleentje neemt wel wat schoolboeken mee (tentamens next week ) en dan vermaak ik me ook wel tot het begint Tot morgen allemaal!
|
||||
|
||||
adres in routeplanner invoeren
Mensen!
ik wil een route uitprinten vanaf mijn thuisadres naar slagmaat in bunnik, maar die kent hij niet. Weet er iemand het adres van het tankstation? |
|
||||
|
||||
Hebbes!
Dit is ie toch? |
|
||||
|
||||
yeps, dat is em idd
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien kan ik ff aanhaken?? Vertrek ook rond die tijd namelijk uit Schiedam |
|
||||
|
||||
Quote:
tuurlijk, tof !! We willen rond 12.00 uur bij Zevenhuizen/moerkapelle de weg op, dus rond 12.15 uur kruisen we Gouda ! Je hebt me nummer, bel me anders even hoe ver je bent rond die tijd, en of we moeten w8en bij een pomp ofzo !
|
||||
|
||||
Quote:
Chill! Ik ga dan wel iets voor 12.00 uur weg dan kruis ik rond die tijd wel langs zevenhuizen Ik bel dan nog wel ff! Cee ya! |
|
|||
|
|||
Misschien kom ik ook wel ff kijken, is voor mij nog geen half uur rijden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik vertrek rond een uur of 12.00 vanuit hoogvliet, dus ik kom jullie misschien ook nog wel tegen. laterz sander
|
||||
|
||||
ME TOO, ME TOO.
ik en mun meissie gaan ook naar bunnik hopen daar rond 13.30 te zijn. Mochten jullie onderweg een lichtblauwe, rolstoelaangepaste LT zien. DAT ZIJN WIJ CU tomorrow |
|
||||
|
||||
Zow...
Net ff het hele(!) topic door zitten lezen en ik denk dat ik morgen toch maar ff langskom! Al is het maar om het aantal Brabo's te verhogen... enneh, er moet toch tenminste één GTS-je te bezichtigen zijn! (Btw, hij is nu wel zwart/wit ipv wit... warm water was op ) Gr T@
|
||||
|
||||
Ja zeker Tapestaartje, een paar brabanders moeten er ook zijn. Ook al zit ik vandaag pas op dit Forum, ik kom zeker even een kijkje nemen.
Groeten Denner. |
|
||||
|
||||
Quote:
Oja vergeten Pbtje te versturen uurtje of twee bent ik er.... c u all tomorrow
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier nog 1 |
|
|||
|
|||
Ik rij morgen met de stoomboot van Vag-freak mee,zijn er rond 2 uur
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gezellig! is arnout er ook bij?
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zou het niet weten............ |
|
|||
|
|||
ik zal wel weer een filmpie in elkaar draaien.
Wie nog volksforum of andere leuke stickers heeft, mee nemen! ik zit bij Airy in de groen kever!
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. Last edited by Rickyrick : 26-03-2006 at 00:15. |