![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij biedt ik de volgende onderdelen aan van
mijn overleden Vento 1.9 TD 1993. Voor vragen en kopen gelieve te bellen, werkt makkelijker en natuurlijk sneller 06-42710790 ![]() Mailen kan naar designyourcar@hotmail.com Zie je hier iets niet bijstaan maar je weet wel dat het op of aan een Vento zit, vraag gerust. ![]() Prijzen zijn vraagprijzen, een goed en reeel bod is uiteraard altijd welkom. ![]() Achterlichten Vento FK: 125,- euro ![]() Binnenbalk Golf3 - Vento: 85,- euro ![]() ![]() Koelradiateur 1.9 TD, past op meerdere modellen: 100,- euro ![]() ![]() ![]() Gril "Classic" met logo in kleur N5Y Windsor Blue: 50,- euro ![]() ![]() Interieur Vento - Golf3 4 deurs met zijpanelen, gedeelde klapbare achterbank en zelfbouw midden armsteun voorstoel: 125,- euro ![]() ![]() Voorbumper Vento in kleur N5Y Windsor Blue: 100,- euro ![]() ![]() Bumper Dagrijlichten HELLA helder chroom: 90,- euro ![]() Zijknipperlichten helder chroom hoekig model: 15,- euro ![]() Binnendak verlichting: 10,- euro ![]() Dakhandgrepen en brillenkoker voor dakmontage: 30,- ![]() Zonnekleppen: samen 15,- euro ![]() Stuurhuis cover zwart kunststof: 20,- euro ![]() Chrome tekstletters alleen in 1 koop: 25,- euro ![]() Binnenspiegel: 10,- euro ![]() Dashboard COMPLEET met schakelaars en teller (3)20.000km: 175,- euro ![]() Ruitenwisser en richtinghendels: 15,- euro ![]() Raamzwengels 4 stuks, per 2: 10,- euro ![]() Motorkap hendel om te openen, met kabel(niet afgebeeld): 15,- euro ![]() Middelconsole met schakelpookhoes (leder) en handremhoes (leder): 50,- euro ![]() ![]() ![]() Koelvinnen samen: 50,- euro ![]() ![]() ![]() ![]() Sleepoog Golf3 Vento: 10,- euro ![]() Deurslotenset MET SLEUTEL (ideaal voor Clean Ombouw): 40,- euro (opm: 1 veertje ontbreekt maar is van eigen klink eenvoudig om te zetten) ![]() ![]() Spiegels als set in kleur N5Y Windsor Blue, Mechanisch: 40,- ![]() ![]() Hoekkapjes voordeuren als set: 20,- euro ![]() ![]() Vento kofferbak rechterzijbak: 15,- euro ![]() ![]() Van onderstaande verwacht ik dinsdag foto's te hebben en te plaatsen: Deuren N5Y Windsor Blue: 75,- euro per stuk Kofferbakklep N5Y Windsor Blue: 50,- euro Motorkap N5Y Windsor Blue: verkocht Tankdeksel N5Y Windsor Blue: 10,- euro Dankdop met sleutel Zwart plastic origineel VW: 20,- euro Zijschermen N5Y Windsor Blue VOOR met lichte roestvorming: 50,- per scherm Diesel Brandstof pomp (uit de tank) 85,- euro Diesel pomp op de motor: 300,- euro Dynamo: 75,- euro Waterpomp: 75,- euro Complete stuurbekrachtiging: 175,- euro Versnellingsbak: 200,- euro Spruitstuk tot aan Katalysator: 150,- Katalysator: 100,- Middendemper: 75,- Einddemper: 75,- Remschijven met blokken (5000km) VOOR: 100,- Verdere onderdelen volgen nog. |
|
||||
|
||||
![]() onderblok?
|
|
||||
|
||||
![]() rest van het blok mag je hebben voor 200,- ???
daar hoort het onderblok dus bij, bruikbare delen zijn inmiddels verwijderd. (alles aan buitenzijde, zoals dynamo, dieselpomp,turbo etc) blok wordt uiterlijk donderdag uitgebouwd, dus dan kun je m eventueel ophalen. Bel me anders even, +316-42710790 groet Martin |
|
||||
|
||||
![]() en hup up
|