|
|||
|
|||
Dashboard verlichting, knop benzine deksel
Hi,
Heb net een vw golf 4 1.6-16v gekocht, doet het prima, maar heb 2 probleempjes: de verlichting van het dashboard bij de ventilatie besturing doet het niet. kan het lichtje niet goed vinden. waar precies kan ik hem vinden en nog belangrijker, hoe kom ik erbij! verder lijkt het benzine deksel knopje niet te werken. achter de deksel zie ik een klein ijzeren lipje zitten, alleen als ik op het knopje duw gebeurd er niets. iemand tips hoe ik dit verder kan 'onderzoeken'. Hans |
|
||||
|
||||
Heb je climatronic of gewone draaiknoppen?
Bij draaiknoppen zit het lampje achter de middelste kleinere knop, deze kun je er ut trekken en met een slangetje kun je het lampje er uit krijgen. Knopje voor de tankklep, is misschien wel de stekker uit de schakelaar? Brand de verlichting wel van de schakelaar? Grts Johan |
|
|||
|
|||
Thanks.
gewone draaiknoppen dus. het was wel effe peuteren, maar heb het lampje vervangen. Wat betreft de benzine deksel. er zit bij mij een ijzeren lipje. daarvoor hoort volgens mij een pinnejte voor te zitten, maar dat zie ik niet (weg dus?) de schakelaar is gewoon gevoed, de verlichting ervan doet het gewoon. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan is waarschijnlijk je motortje bij je tankleppie defect, gebeurt wel is vaker. nieuw motortje erin en klaar!! groeten eddie |
|
||||
|
||||
bij mij is sinds 3 weken ook de verlichting van het verwarmingsbedieningspaneel.... (non clima)
ERG vervelend en bovendien erg duister onder het rijden! heb jij het al opgelost?? zo ja, hoe?? |
|
|||
|
|||
Ik heb de middelste (kleine knop) los getrokken met erg veel moeite.
daarna met een slangetje en een tangetje het lampje eruit getrokken. het lampje is 12v 1.2w, te koop bij iedere garage. Hans |
|
||||
|
||||
@hansaplast26:
Dankje, maar was bij jou ook de verlichting van dat hele display uitgevallen? ook die van die linkse en rechtse draaiknoppen?? Ga in ieder geval vanavond even proberen die kleine eruit te trekken... |
|
|||
|
|||
ja alles was uit. via transparant plastic word het licht van het lampje in het midden verder geleid.
|