|
||||
|
||||
Gezocht: embleemloze grill / powerlifts / dashboard + kachelhuis
Beste VW'ers,
Ik ben nog op zoek naar een: - embleemloze grill (enkel dus zonder verstralers) van bonrath of anders - powerlifts voor de achterklep - zacht dasboard met kachelhuis en alles erbij (bij voorkeur die van een GTD waar een diesel toerenteller bij zit) Dit alles voor een Golf MK2. Mocht iemand iets hebben laat het mij a.u.b. weten Bedankt |
|
||||
|
||||
ik heb nog een embleemloze grill liggen met booskijker.
powerlift voor de achterklep? zitten er toch standaard op??? kachel huis en daschboard heb ik ook wel liggen. is niet van een gtd
|
||||
|
||||
zacht dasboard met kachelhuis en alles erbij (bij voorkeur die van een GTD waar een diesel toerenteller bij zit)
heb nog COMPLEET DASHBOARD MET TELLER EN KACHEL ETC van Golf3-Vento misschien iets voor ombouw???? mail me dan ff naar designyourcar@hotmail.com groet Martin |
|
||||
|
||||
Maurice: 50 euro voor de grill is me te duur, wat wil je voor de dash hebben?
Martin: Bedankt maar dat gaat niet lukken denk ik. |
|
||||
|
||||
wat heb je allemaal nodig van het dashboard?
het dashboard zelf mag je voor 25 euro hebben, grill zonder booskijker mag je hebben voor 35 euro. kachelunit kost ook 25 euro. ik heb nog een hele auto staan dus je mag er alles uit halen wat je nodig hebt onder het dashboard. en dat helemaal gratis