|
||||
|
||||
Undo gecleanede zijstrip
hi all,
zit met een vraagje, zou uit het achterste stuk de zijstrip moeten terughalen, vorige-vorige eigenaar weet niet of het toegelast is, maar hij denkt van wel. Is dit te redden denken jullie? eventuele tips/tricks Thanks!! slachtoffer: Last edited by DeNB3rt : 22-03-2006 at 21:39. |
|
|||
|
|||
ik had die strip van voor na achteren echt niet weer gemonteerd,dit is echt veel strakker,maar ja het is jouw auto.
ik denk wanneer die dichtgelast is,dat je er een heel probleem aan hebt,om hem weer orgineel te krijgen. |
|
||||
|
||||
Als het geplamuurd is,is het geen probleem.Maar als het gelast is .........dan is het veel werk,en nog maar de vraag of het nog een beetje netjes te krijgen is.
Kijk eens aan de binnenkant van je achterschermen?Als je daar geen grote lasplekken ziet aan de binnenkant van de plaat,zal het wel meevallen.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
is niet mijn auto,maar wil deze carro kopen om mijn accident golfje terug mee op te bouwen. Zou men voorschermen + deuren erin doen, dan heb ik enkel nog af te rekenen met het achterscherm die opnieuw gedaan moet worden
|
|
||||
|
||||
kan je allicht kijken aan de binnenkant toch?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Je ziet snel genoeg of het toegelast is aan de binnenkant inderdaad. Gelast: sporen van hitte, verbranding. Geplamuurd: plakbandjes en evt mopjes plamuur bij de origineel clip gaatjes.
|
||||
|
||||
carro staat eind weg van hier, kan het dus zelf niet zien, heb die kerel gemailed, hopen dat het geplamuurd is...
Maar, als het gelast is, is het met enig (voorzichtig) slijpwerk te redden? het betreft enkel de achterschermen die ervan ontdaan zouden moeten worden. |
|
||||
|
||||
bekende koets stond heel lang als complete auto op marktplaats volgens mij is ie dichtgelast. zoek je nog een harde koets dan? weet er nog 1 te staan in gemert van een maat van mij.
|
|||
|
|||
waar staat die auto ergens in limburg? Ik heb in venlo ook een licht blauwe klaar gemaakt en ook die strips dichtgemaakt bij deze had ik t eerst gelast en toen geplamuurd, maarja ook ik zou t zo laten vet strak zo!
|
|
||||
|
||||
hij staat in omgeving Antwerpen (links van limburg)
|
|
||||
|
||||
Eruit slijpen dat krijg je NOOIT meer netjes, teveel gepruts...
|
||||
|
||||
is goedkope kas, mss achterste gebruiken om op mijne te lassen? De hele kas is goedkoper dan 2nd hands/nieuw plaatwerk
|
|
||||
|
||||
gewoon ophalen voor die prijs bert
|
||||
|
||||
Ik zou er ook niet aan beginnen,die uitsparing terug te krijgen.
Maar verder een leuk preject! Groeten Jurjen.
|
||||
|
||||
vind het mooi zo zonder de strips als je het mij vraagt
|
|
||||
|
||||
Idd lekker zo laten
|
|
||||
|
||||
het is idd iets zonder die strips, maar, ik hou het toch liever orgineel.
Bij deze heb ik goed nieuws van de huidige eigenaar: //er komt aan de binnenkant zo hier en daar een beetje plamuur van tussen die gaatjes en er zijn zeker geen verbrande plekken te zien aan de binnekant van de carroserie.// klinkt goed! |
|
|||
|
|||
ah men, dit kun je toch niet mooier vinden? doet afbreuk aan het karakter van de golf 1...
gelukkig bert, mss toch plamuur! kun je een keer wel blij zijn met andermans beunwerk! |
|
||||
|
||||
Als het dichtgesmeerd is,dan kan je met een halfuur de 2 achterschermen weer plamuurloos krijgen...
Niet met een schuurmachine of een slijptol,maar met bijv een 3M Scotch borstel.