|
View Poll Results: Kom jij ook naar de flitsende Volksforum meeting ??? | |||
Ja ik kan niet wachten tot 26 maart | 85 | 36.32% | |
Nee dan hou ik nog mijn winterslaap | 20 | 8.55% | |
Ja tuurlijk : maar alleen als we een groepsfoto maken waar we elkaar allemaal knuffelen | 47 | 20.09% | |
Gewoon Nee | 14 | 5.98% | |
Ja want dan zie ik eindelijk de gezichten bij de namen : gezichten veranderen niet maar de namen wel | 32 | 13.68% | |
WTF is het Volksforum | 24 | 10.26% | |
Ik heb geen eigen mening dus ik rij wel met iemand mee | 12 | 5.13% | |
Voters: 234. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
hij was wel sterk maar was ook weer niet de bedoeling om een dubble rolberoerte te verooorzaken... achter de pc? damn was een goeie rol....
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Hier ook heerlijk weer, vandaar dat ik de auto nog even gepoetst heb en wat kleine dingetjes heb gemaakt. Nu hopen dat het zondag niet al te nat wordt..
|
|||
|
|||
Hoeveel man kunnen we eigenlijk verwachten zondag?
Iemand die ongeveer een schattig kan maken?
|
||||
|
||||
Quote:
Weet liever het aantal vrouwen Is zij er ook? Fijn weekend. Edwin
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij heeft ze (weer) hoofdpijn |
|
||||
|
||||
Quote:
Als flat4freak en ikke er nog maar bij passen! |
|
||||
|
||||
Quote:
oowwwwww, dat moet wel lukken! KP rijd er ook nog achteraan...dus er kan er nog 1 in de ragtop mee ook Iemand moet toch de camera bedienen
|
||||
|
||||
Quote:
ED toch! ! mogen der ook GROTE autootjes komen ? ? mebie komk wel ff gluren. MET mw. LTje |
|
||||
|
||||
hmmmmm hopelijk wordt het weer morgen wat beter..
het regent hier nu.. |
|
||||
|
||||
ach en anders weer lekker bijpraten..onder het genot van een bakkie koffie
|
||||
|
||||
Lijkt alweer op te knappen
Stond eerst op 90% neerslag, nu op 50. Opklaringen overdag en zondag wordt de meest zachte dag van het weekend. Anders mag die pomphouder wel een voortentje voor de zaak plaatsen
|
||||
|
||||
ik kom ook
|
||||
|
||||
Jongens!! en meiden.. Denken jullie erom dat het vannacht zomertijd wordt? De klok gaat een uur VOORUIT! Dus wees erop voorbereid, zodat je morgen niet een uur te laat voor een collone aankomt!
|
||||
|
||||
nou het geval rijdt eindelijk zoals het moet dus de BRABO'S zijn dr hoor
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
de weersvooruitzichten worden elk uur beter!
tussen 13-15°C WOEI ochtend: kans op regen& bewolkt/zon smiddagsroog bewolkt/zon savonds:opklaringen was paar dagen geleden veeel slechter |
|
|||
|
|||
ik ben ook van de party (op krukken) !?
dus heb een maatje van me zo gek gekregen om met zijn corrado te gaan kan ik mooi meerijden !! tot morgen mensjes !! gr. Martijn |
|
||||
|
||||
Ff hele topic weer eens doorgespit
las dat iemand Unipol nodig had, nou ik neem dus paar potten mee. Je kan me bereiken op 06-55773342. Verder heb ik ook nog een aantal dvd's o.a. van de Midwintermeeting. Kofferbakverkoop mag niet, maar dan weten jullie het bij deze just give me a call. Oja, de porsches/bbs komen er nog niet onder, ligt nog te veel van dat nare spul, dus kom gewoon op zwart staal.
|
||||
|
||||
komt er nog een groep langs nieuwerkerk richting utrecht??
dan sluit ik aan greetz hans
|
||||
|
||||
Quote:
De sletta doet het ook weer! Was inderdaad de brandstof-pomp... koste wel weer aardig wat. Maar hij rijdt weer... tot morgen! Arjen |