|
|||
|
|||
bruut hoor met die wieltjes wat is dat 16ins 9j
|
|
||||
|
||||
Quote:
16" is de diameter van de velg 9J is de breedte van de velg 1J is 1" (2.45 cm als ik me niet vergis)
|
|||
|
|||
nee dat weet ik wel hahaha maar die wielen op die zwarte jetta wat voorn maat is dat
|
|
|||
|
|||
Quote:
Alleen om dat er dan 8000rpm op staat?? hahahaha je rijdt toch niet steeds tot in de begrenzer toch 8V fiz is ook mooi zat en 16V fizzen zijn een stuk duurder he |
|
||||
|
||||
Quote:
16"x9J et15
T4 1.9TD(i) Arosa 1.4MPI Last edited by Benji : 23-03-2006 at 18:44. |
|
||||
|
||||
Quote:
Sjah ben dan ook blij dat ik der wel eentje voor een 16V heb
|
||||
|
||||
Mooi dat we allemaal blij zijn
|
|
||||
|
||||
Zo daar ben ik weer...
Tot een weekje geleden was dit ongeveer de status van het hele verhaal: Hier en daar hebben we al wat nieuwe onderdelen gepast, zoals een zittingkje van de achterbank die er straks in komt: Het front en de radiator zijn ook geplaatst, waardoor het blokje bijna compleet is om zijn eerste slagen weer te maken. Maar eerst het hoofdstuk uitlaat: Het spruitstuk van de Scirocco is vervangen door die van de Golf, evenals de voorpijp. Voor de keuring is het van belang een stuk blik er onder te hebben wat op een katalysator lijkt... En dus gaan wij daar heel creatief mee om: Ook een tussendempervervanger is altijd leuk meegenomen: Waarna het hele zwikje onder de Jetta is gehangen: Actiefoto: de RVS einddemper wordt even netjes op maat gehangen: Welke uiteraard flink verbouwd is om Jetta-compatibel te maken En toen dan ook de uitlaat volledig op zijn plek zat hebben we eindelijk de sleutel in het contact gestoken... Toen omgedraait... En het beestje probeerde gelijk te starten. Vanwege de lege benzineleidingen en nog wat ontbrekende bougiekabels bleef het hier de eerste 10 minuten ook bij. Maar na deze lange winter kwam het blokje toch langzaam maar zeker weer tot leven!! Na een paar keer stotteren en haperen begon hij steeds lekkerder te draaien en dat voelt erg goed moet ik zeggen We hebben weer een mijlpaal bereikt in dit project En gaan vol goede moed verder met het afmaken van de afdeling remmen, het interieur en de rest van de Jetta. We keep you posted! Last edited by LuNaTiK : 09-04-2006 at 10:19. |
|
||||
|
||||
Vette shit Bernd!! Gaat lekker zo
|
|||
|
|||
Staat hem goed berend die sportdemper.
|
||||
|
||||
Jazeker Vuur en IJs, daar ben ik ook erg tevreden mee! Het geluidje mag ook zeker gehoord worden! Nog bedankt he!
|
|
|||
|
|||
Heee, Supeerrrrrrrrrr, Hij loopt weer
Ik was er ook niet bang voor hoor Goed bezig rn ga zo door. Ik zie me ouwe blokje wel weer eens hahahaha |
|
||||
|
||||
Netsjes Bernd!
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal KEURIG uit....!!!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
en J heeft niets met de breedte te maken 1" = 2,54 cm.
|
||||
|
||||
Nog even een kleine update vanuit driesum!
Vanavond nog even de motor aan de loop gehad (hadden een kleine tegenslag gister door een lek termostaathuispakkingring) Dus maar even de motor warm laten lopen......... De Meister (Berend)zelf even met de "poot"op het gaspedaal! Even een leuke shot van de ,al zeg ik het zelf, mooi passende uitlaat! En natuurlijk de werkende digifiz!!!! Dus zoals jullie zien vordert het project zeker goed ! We houden jullie op de hoogte! groeten Wytze (jettaracing) |
|
||||
|
||||
Schiet lekker op Beernt! Wordt een dik ding!!
|
|
|||
|
|||
Goed bezig wytse , Ik kom wel ff een keer langs als dat okay is.
Gr Domi |
|
||||
|
||||
Quote:
Is goed hoor ,kun je je oude motor weer zien lopen O ja ,we zijn vanavond weer bezig geweest ,berend is met het interieur begonnen ,en ik ben bezig met de laatste hand aan de digifiz aansluitingen,als het meezit moeten alle functies het morgenavond doen! We houden jullie op de hoogte! |
|
||||
|
||||
Quote:
VET!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |