![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey, de vader van mijn vriendin heeft nog een vw caddy te koop. Hij is van 1991. Ik zal zo vlug mogelijk foto's gaan maken, maar hij staat niet echt in de buurt, dus het kan nog wel even duren
![]() Er is in Augustus een "nieuwe" 1600 diesel + "nieuwe" versnellingsbak in gegaan. Dit alles kwam van autohandel philips in wijnegem, er zijn dus compressie testen op gedaan alvorens de motor verkocht werd. De motor staat perfect op punt en draait zeer soepel. Ahja, zit ook een "nieuwe" dieselpomp op. De wagen heeft net een grote beurt gehad, en is volledig nagezien, door VW garage. (olie, gloeibougies, koelwater, riemen,...) Facturen van de dingen die er zijn aan gedaan in de garage zijn in te kijken, alsook de facturen van de nieuwe blok, versnellingsbak, dieselpomp,... Hij had er nog graag +- €2000 voor gekregen. En de andere blok lag erin: ![]() Beter foto's volgen nog de caddy is nog gekeurd en verzekerd, dus hem naar de koper rijden zal geen probleem zijn. Toch gemakkelijk als je niet moet kloten met een aanhangwagen ofzo. |
|
||||
|
||||
![]() Omhoog ermee!
|
|
||||
|
||||
![]() waar staat die caddy?
weet je ook de kmstand van auto en motor?
|
|||
|
|||
![]() mijn mijn mijn ! ik willem ik willem ik willem !
en ik heb gisterenaaf al ge PM-t ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De caddy staat in Schoten (antwerpen). Km's stand motor, weet ik niet. Voor de aankoop gebeuren op alle motoren compressietesten en deze was dus nog goed. De kas zelf zal iets van een 200.000km hebben denk ik. Maar ze is +-5jaar geleden volledig terug gespoten geweest in het wit. |