|
|||
|
|||
ik zoek een aangepaste stabilisatorstang voor vw4
hallo ik heb een probleem met mijn stabilisatorstang. die raakt namelijk de rechteraandrijfas. en nu heb ik gelezen dat je daar andere aangepaste stabilisatorstangen voor kunt krijgen, maaaaar waaaaaaaar???
of weet iemand een andere oplossing? alvast bedankt. Last edited by romy : 19-03-2006 at 20:19. Reason: delete |
|
||||
|
||||
lijkt dit je het juiste topic hiervoor?
|
|||
|
|||
Quote:
ja sorry ben maar een meisje, en wist het ook niet. kan je me helpen of niet |
|
||||
|
||||
die kan je halen bij FK en bij H&R.
en deze topic moet ff verplaatst worden
|
||||
|
||||
"onderdelen te koop gevraagd" was beter geweest.
sorry, ik kan je zo niet helpen... maareh...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
sorry moet je nog een keertje lastig vallen
Quote:
ja, zodra ik erachter ben hoe ik hem moet verwijderen, staat wel mooi delete bij maar pakt ie niet. maar ff terug te komen op waar ik die kan krijgen.... zoek het via google, maar kom niet echt op een site uit waar ik die kan vinden... zal wel komen omdat ik een meisje ben, maar kan je me helpen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Zullen we samen dan een keer een breezahtje (of 2) gaan drinken dan leg ik je wel uit hoe je dit kunt verplaatsen |
|
||||
|
||||
hee mods, verplaats deze even naar "onderdelen te koop gevraagd" voor deze dame/vrouw. bij 18+ ben je wat mij betreft geen meisje meer hoor
|
||||
|
||||
romy, bel eens met VPC, k denk dat die je wel kunnen helpen hiermee
ze kunnen erg veel bestellen en leveren voor een goede prijs t nummer:0464860011 mocht je daar iets vinden, k weet niet waar je vandaan komt, dan kan ik t je ophalen als t je te ver is laat maar horen of je succes hebt greets chris
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
dat was al duideloos! maar toch ons aller dank
|
|||
|
|||
thank you
Hey hartstikke bedankt!! ik kom zelf uit venlo. waar is dat bedrijf dan?
ik zal eens bellen ja. groetjes |
|
||||
|
||||
Quote:
t bedrijf zit in buchten bij born k woon daar n paar minuten vandaan k heb twee huisgenoten bij jou in de buurt wonen die elk weekend naar huis gaan, de ene in venlo, de ander in venray k dacht dat t adres "aan de laadhaven" was, op nummer 4 ze hadden eerst een site maar die is al n tijdje offline t bedrijf bestaat trouwens wel nog maar zullen wel wat technische probs zijn ik hoor t wel als ik iets voor je moet afhalen daar succes chris we zijn trouwens benieuwd naar foto's mocht je ze niet geupload krijgen (omdat je n meisje bent ) stuur je ze me maar effe over MSN door : breadfan83@hotmail.com
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 20-03-2006 at 18:01. |