#21
|
||||
|
||||
Quote:
niet zeuren he... beter dan niks zeggen, ga ergens anders topics vervuilen. ik probeer wel te helpen in tegenstelling tot jij met je zinloze opmerkingen. |
#22
|
||||
|
||||
Quote:
Kerel, je hebt het over uitlezen en stuurslot vervangen terwijl in zijn eerste post al staat dat dat is gebeurd. En of heb beter is dan niks zeggen? alleen wat roepen waar je niks aan hebt zeker
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#23
|
||||
|
||||
ok, van dat uitlezen heb ik over het hoofd gezien. maar een stuurslot is nog wat anders dan een elektrisch gedeelte van een contactslot.
zullen we ff on-topic blijven? en deze heer proberen te helpen met zijn probleem ipv lege opmerkingen te plaatsen? |
#24
|
||||
|
||||
Dacht in eerste instantie ook aan de Hall-gever, maar dacht die wanneer die niet goed is die elke keer als ie warm is uitslaat. Als die eenmaal is afgekoeld dan loopt de motor weer gewoon. Aangezien het hier 1 keer per 2 weken gebeurt komt dat dus niet helemaal overeen. Hall-gever kost los 60 euro nieuw bij een automaterialenzaak(je hebt dan een Bosch hall-gever). Koste me toen 5 euro voor het in de ontsteking zelf te zetten.
__________________
www.vwgolf-info.nl |
#25
|
|||
|
|||
Quote:
weet ik maar het komplete slot is vervangen en sleutels weer opnieuw in gelezen |
#26
|
|||
|
|||
Quote:
ja dachten ze ook daarom een spik splinter nieuwe van boch er op gezet |
#27
|
|||
|
|||
Quote:
ja had gekunt maar daar hebben ze ook allemaal na gekeken |
#28
|
|||
|
|||
Quote:
ja heb ik ook aan gedacht mar ze zeggen dat ie goed is maarja kunnen ze wel zeggen als je er toch niet bij ben als ze hem na kijken als ie het wel is kost dat ze 600 nieuw en dat willen ze denk ik dan niet |
#29
|
||||
|
||||
lastig probleempje zo te zien.
waarom ga je niet eens bij iemand anders kijken? kijk eens rond of je een goede beun vindt... zitten vaak slimme jongens tussen, die meestal geen hoofdprijzen rekenen. |
#30
|
|||
|
|||
[Hall-sensor]
Quote:
Toch moet het daar ergens in zitten. Datgene wat jij constateerd bij de toerenteller geeft aan dat er geen toerental-informatie binnenkomt. Dit moet komen van de hall-sensor (of heeft dit blok ook nog een sensor op de krukas?). Denk ook aan bekabeling/stekkerverbindingen. Het mooiste zou zijn als meteen na uitval naar gekeken kan worden, dan moet je de oorzaak wel kunnen vinden.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#31
|
|||
|
|||
Quote:
ja je heb gelijk van die krukas is ook ver vangen maar ff over dat starten als hij is uitgeslagen en ik wil daarna weer starten dan doet ie het niet gelijk weer pas als ik zie dat die toeren teller naald beweegt dan weet ik dat ie wel start p.s het is electrich maar wat weten ze ook niet meer |
#32
|
|||
|
|||
Quote:
nou die is er nu mee bezig die werk ook bij een bedrijf die alleen zulke storingen na kijken waar de garages ook niet meer uitkomen |
#33
|
||||
|
||||
Startonderbreker.
Is die al nagekeken. Die kunnen storingen veroorzaken. su6
__________________
|
#34
|
|||
|
|||
Ik heb precies dezelfde auto als jou..
En had ook precies hetzelfde probleem.. Bij mij hielp het om alle contactjes goed na te lopen (zat gewoon goed) daarna gaskleppenhuis schoongemaakt.. was helemaal vies.. waardoor die verzoop. Nu blaast ie weer als een zonnetje.. *valt ie uit na een stukje flink in de toeren gedraait te hebben?*
__________________
Volkswagen Golf III Milestone Sport 1.6 (74kW) 101pk |
#35
|
|||
|
|||
Quote:
nee de ene keer als ie net 5min onder weg ben of als ik al een uur in heb gereden en het kleppen huis is ook schoon gemaakt en zijn nu ook ieder kontakje en sensoren aan het na kijken |
#36
|
|||
|
|||
Quote:
ja heb ook al gevraagt of ze hem er tussen uit willen halen maar is een hels karwij zeggen ze |
#37
|
|||
|
|||
al 5maanden bezig help
hallo iedereen mijn golf3 slaat af en toe uit onder het rijden en als ik stil sta
het is een golf3 1.6i 74kw 97 is al 10keer naar de garage geweest maar die hebben het ook nog steeds niet boven water dus meschien weten jullie het hier wat allemaal al vervangen bobine bougies met kabels slangen voor vacum komplete ontsteking relai kast en alle relais stuurslot kompleet alarm er tussen uit alle berading na gekeken op draadbreuk we 100keer uit gelezen maar geef geen storing aan heeeeelllllllllllllpppppppppp word er nu wel gek van zo 3weken auto kwijt en ze zijden we hebben het gevonden nou na 2 weken weer het zelfde probleem ben in staat om hem nu zo daar naar binnen te rijden[/QUOTE] |
#38
|
||||
|
||||
ik ben dus niet de eenige met dit probleem ik heb een 2.0E gti met het zelfde probleem
slaat gewoon als je 130 km rijd af doet niks meer zet hem langs de kant je contact uit en aan en je kan vrolijk verder rijden je word er gewoon gek van het enige wat ik nog niet gedaan hebt is de onsteking vervangen en de brandstof pomp hoop dat er niet meer mensen zijn met het probleem |
#39
|
|||
|
|||
Quote:
oooo dacht dat ik de enigste was hier maar jij dus ook nou hoop ik voor je dat wat jij gaat vervangen het probleem is anders word het een groot probleem ben al van aug 2005 tot nu er mee bezig hij staat meer in de garage dan dat ik er inrij maar tot nu toe hebik er nog geen eurie aan hoeven betalen dus dat voor deel heb ik dan maar dat houd een keer op denk ik maar hij zij dat hij net zo lang door zoekt tot het is op gelost |
#40
|
||||
|
||||
Quote:
hopen dat meer mensen dit probleem hebben? ik hoop van niet Maar ik kan je wel zeggen wat het in jou geval waarschijnlijk is, de luchtmassasensor van de type 3 gti staan bekend als zwak, doet de motor raar of valt ie uit o.i.d. wissel deze eerst maar een suit met een andere. 19 van de 20 keer is het probleem dan verholpen. good luck
__________________
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. |