|
||||
|
||||
Orginele velgen gemonteerd, zwart-wit met Porsche doppen!
hej,
deze week ben ik aan het klussen geweest aan de kever. Nieuwe stuur-cardan, wiellager, vooraan verlaagd (verlaging 6-8 cm Paruzzi) en orginele velgen gemonteerd. Porsche doppen van paruzzi ipv orginele vw's. Kben best tevreden al zeg ik het zelf Zo was ie: Na de velgen gemonteerd te hebben, en verlaagd vooraan: Wat ik erbij wil vermelden is dat ik zeer tevreden ben over de veren van paruzzi. Men zegt over deze veren vaak dat je schokdemper afgedraait moet worden e.d. wat volgens mij helemaal niet nodig is. Ik heb zonder aanpassingen de veren gemonteerd, geen enkel probleem. Ik rijd zelfs met vrij brede banden voor op een 4,5 J velg. 175/70 R15 heb ik gemonteerd, kwamen van me oude velgen af. Ze raken nergens aan de wielkassen, ook niet in bochten. Mocht iemand intresse in me "oude" velgen hebben, laat maar horen. Groeten michiel |
|
||||
|
||||
Ziet er Super uit ! Een hele verbetering !!!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, het kan natuurlijk wel zo zijn dat de zuiger van de demper nu een erg kleine weg te gaan heeft. Dat de zuigerstang in rust al bijna onderin de demper zit. Dat kan wel vervelende gevolgen hebben. Als de zuiger tegen de bodem van de demper knalt...
|
|
||||
|
||||
joa en omdat de verlagingsveren korter zijn zit de demper constant ver ingedrukt en neemt de kans op lekkages wel erg toe . En ie kan idd ook onderkant raken..
|
|
||||
|
||||
Het is idd zoiezo technisch geen verbetering, maar bij opkrikken blijven ze geklemd, ze zijn net lang genoeg zegmaar. Het gaat gewoon wel zonder aanpassingen, het is niet noodzakelijk laat ik het zo zeggen.
Dus als iemand twijfelt of het wel of niet zou gaan, het gaat gewoon lekker wel |
|
||||
|
||||
nice! mooi kleurtje ook!
|
||||
|
||||
Seht gut aus!!!
|
||||
|
||||
wat een verschil! netjes hoor!!
|
||||
|
||||
mooie kever met mooie wielen!
kan het dat jij op de KDG hogeschool zit in Hoboken bij Antwerpen? anders heb je een dubbelganger rondrijden
|
||||
|
||||
hej, klopt, dat ben ik.
Vorig jaar reed ik nog in een caddy... Maar maandag als de vakantie gedaan is zal je em wel zien, met deze velgen... Jij rijdt dus in die grijze polo? mooi ding ook... Groeten |
|
||||
|
||||
staat m goed deze wielen...!!!!
zowiezo een knappe kever...!!! doet me goed ook anderen bezig te zien met een 02... goed bezig.... gr. patrick |
|
||||
|
||||
laat me jouwe zien dan!
|
|
||||
|
||||
Prachtige kleur! En erg netjes!
Vind de wielen wel een verbetering, maar ik zou persoonlijk heel wat anders kiezen. Maar tis jouw wagen, en jouw stijl.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
tommy, het liefst zou ik ook iets anders hebben. Ik had eerst cookie cutters gewild, zoals onder je golf. Maar het probleem is dat ik dan met adapters moet gaan werken, en daar houd ik niet zo van...
Als ik ooit aan 5x130 remtrommels kan komen, zou ik het liefst fuchsen willen. Wat ik nu heb vind ik lekker old-skool, en totaal niet duur... |
|
||||
|
||||
Vind dit prima zo!
Porsche velgen heeft iedereen al! ;-) Jens
|
||||
|
||||
Quote:
heb je kevertje zien staan deze morgen, ziet er goed uit met de wielen en verlaging heb je ook horen doorrijden deze middag, echt een proper kevergeluidje
|
||||
|
||||
Mooie kever man, die velgen maken het mooi af
|
|
||||
|
||||
jaaaa tollll zuper geil!!!
|