|
||||
|
||||
Leuke DJ
Weer eens wat anders dan plaatjes aan elkaar mixen en draaien .
Toen een DJ nog een DJ was en muziek maakte met een paar draaitafels en een mengpaneel Laidback groove Last edited by Gert : 15-03-2006 at 22:33. |
|
||||
|
||||
zo tof is dit eej! altijd al eens willen kunnen, jammer da ik alleen hardcore platen heb gaat toch nie zo lekker :s is ooit eens zon gast op MTV (?) geweest, ton ze door europa aan het touren waren met die dubbeldekker bus... die was echt goed! bouwde echt een heel nummer op met samples, dus niet met een vaste beat eronder
Last edited by Matheo : 15-03-2006 at 22:35. |
|
||||
|
||||
die is er hééééél goed in
|
|||
|
|||
Yup die is goed
|
|||
|
|||
Hehheh kan ik ook!!
|
|
||||
|
||||
respect voor het scratchen
ik draai zelf al een jaar of 6 heel fanatiek met draaitafels en cd spelers maar het gene wat hij doet heb ik me nooit aan gewaagd zal ik ook niet zo snel doen hoor..... niet echt mijn ding geef mij maar een goeie set boxen 2 technics draaitafels 2 denon cd spelers en een hele grote stapel maxi-singles(ik groei bijna mn huis uit hierdoor) uit de jaren 80 heeeeeeerlijk een lekker italo sound heel de avond
|
||||
|
||||
Quote:
(Sorry voor de offtopic ) |
|
||||
|
||||
teknix is zekers de muziek man, jarenlang staan grooven, b-boyen en freestylen op zn tracks in good-old J&M mis het nu wel, die bubbling, dancehall shit komt me mn neus uit. geef mij maar the good old R&B swingbeats, breakbeats en oldschool hiphop!
|
||||
|
||||
Quote:
ja jij kan er over meepraten was een knal feestje jouw bruiloft after party