|
|||
|
|||
Leuke kever
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mijn Daily
zomer Winter Project Golf1 Sprinter '80
|
|||
|
|||
hier mijn g60
en hier mijn vr6 |
|
||||
|
||||
Mijn Ninja Turdtle Ferrari killert
|
|
||||
|
||||
Ik dan ook maar ff:
Daily Hobby Hobby Tja en hobby's kosten geld dus hier de bus van m'n werk. Gr.Edwin
|
||||
|
||||
mijn Sletta.
|
|
||||
|
||||
m'n ex
2000 - 2005 Golf 1.1C 1982 m'n huidig meetingwagentje 2005 - nu Jetta 1.5GLS 1980 m'n huidige daily 2005 - 2006 Golf 1.8 1987 (te koop) m'n toekomstige daily (under construction) 2006 - nu Golf 1.5LS 1981 |
|
||||
|
||||
Quote:
dit vind ik ook een meeting auto hoor!! super audi |
|
|||
|
|||
hierbij ook van de mijne, zomers daily
swinters in de stalling groeten joris |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit
|
|||
|
|||
dit is mijn winterauto
en dit is de wob daar rijd het vrouwtje nu in hier is die nog niet verlaagd enzo resente foto's heb ik nog niet op de pc staan en mijn g40 die ligt nu gedeeltelijk uit elkaar om klaar te maken voor de zomer en zo staat ie er nu bij
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nou daar komen de mijne dan.
De meeting car: De bijna daily: |
|
||||
|
||||
Dit is mijn golfje zoals hij er nu bij staat,....zit er aan te denken om helere lampen er weer uit te halen.
En hier ben ik nu mee bezig om eronder te krijgen: Worden hopelijk professioneel gepolijst Maar eerst word de koppakking vervangen van deze 1.3i, deze heb er er afgelopen week uitgeblazen
Old VeeDub's don't leak oil, they just mark their territory Ik rem voor bumperklevers! Member of the 1.3i (S)crew Mijn andere hobby: http://www.karperwereld.nl/ Last edited by BasJansen : 12-03-2006 at 14:05. |
|
||||
|
||||
Hier de mijne zoals die er uit vorige zomer bij stond, ben druk bezig met de nieuwe look.
|
|
||||
|
||||
Mijn oud ijzer:
|
|||
|
|||
dit is mijn poloGT
|
|
||||
|
||||
Quote:
hey met die kever heb je meegedaan aan de mooiste auto verkiezing bij mij op het werk (henri dijk) van mij had je zeker die eerste plaats gewonnen! dus jij rijdt ook met de Ghia door vroomshoop? want had hem al een paar keer gezien! echt super! |