|
|||
|
|||
clipsen voor chroom strips in rubbers?
Ik zoek dus vrij dringend clipsen om de chroom strips in de raamrubbers van mijn golf1 te doen aansluiten. Wie o wie heeft dit liggen???
|
|
||||
|
||||
bestellen bij de dealer
|
||||
|
||||
Vermoedelijk zal hij bij de dealer geen parts meer voor kunnen krijgen.
Het gaat immers om een Golf 1 ...... - Ik denk dat je beter op de sloop kan gaan zoeken voor deze deeltjes .... |
|
||||
|
||||
en de dealer heeft deze klemmetjes dus wel...
|
|||
|
|||
Ah oké, heb net een mailtje gestuurd naar mijn gebuur, is magazijnier bij vw-garage. Alvast bedankt!
|
|
||||
|
||||
Heb ze zelf pas geleden nog besteld, zijn gewoon verkrijgbaar, helaas zit er bar weinig korting op, nog geen 15%, dingen kosten iets minder dan 2,50 p stuk
|
|||
|
|||
Ze zijn volgens mijn buurman niet meer te verkrijgen??? Hoe zijn jullie daar dan aan geraakt?
|
|
||||
|
||||
Kom je naar de Volksforummeet? anders regel ik ze wel voor je, of via de post ofzo. Welke en hoeveel heb je nodig??
Werk zelf bij de dealer, gewoon bestellen en je hebt ze binnen
|
|||
|
|||
Nog steeds op zoek wegens niet meer verkrijgbaar bij de dealer!
|
|
||||
|
||||
regel het dan even met Black Devil
|
||||
|
||||
Quote:
Sommige onderdelen zijn van onderdeel nummer verandert... Je moet dus ff zoeken of gewoon de weg weten in ETKA |
|
||||
|
||||
ben al druk aan de gang geweest ermee, niet meer leverbaar, en PON heeft ze ook niet meer, maar in NL zijn er nog een paar dealers die ze hebben liggen dus die ga ik proberen te regelen via mn werk, dus geduld morgen meer info
|
|||
|
|||
Tis maar int geval je ze niet meer vindt, dat ik ze dan hier nog zoek hé!
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ik vind het daar niet terug?
|
|
||||
|
||||
Heb er vrijdag een paar binnen gekregen, alleen het volgende:
Klopt het dat de orginele chrome biezen (pezen) plat waren? want alle chrome biezen die nu nog nieuw worden gekocht, bijv via golf1onderdelen.nl zijn bol,, dus heb je ook bolle klemmen nodig! De clipjes die ik nu heb liggen zijn plat, met 2 pennetjes die je in het rubber klemt zeg maar, ze zijn bijna gelijk aan de klemmetjes op de alu lijsten in de deuren, die hebben alleen geen pennetjes aan de achterzijde. Andere klemmetjes zijn er niet volgens ETKA, en ook niets meer te bestellen. Ik denk dat je de bolle biezen aftermarket zijn, net al die klemmetjes, klopt dat?? En MAGICG, heb jij die bolle klemmen nodig? Anders kun je die ook wel via golf1onderelen.nl verkrijgen neem ik aan
|
|||
|
|||
De biezen die ik heb zijn plat, enkel aan de zijkanten een beetje afgerond, dus niet hoekig. Hoeveel stuks heb je liggen?
|
|
||||
|
||||
MAGICG:
Heb er nu 3 binnengekregen, maandag komen er als het goed is nog 6 stuks binnen, dan zijn dat dus waarschijnlijk degene die jij nodig hebt. Ze zijn inderdaad plat en lopen aan de zijkanten ietjes rond, dus niet compleet bol (half maantje) Dinsdag zal ik je foto's sturen van de clipjes, als dat de goede zijn dan post ik ze op naar je!