|
|||
|
|||
foto Air intakes G60 bumper??
zoek een foto van een g60 voorbumper, met op de plek waar normaal mistlampen zitten, air intakes (bonrath of autostyle, maakt niet uit) zijn gemonteerd.
Heb uiteraard zelf wel gezocht, maar nog nix gevonden... |
|
||||
|
||||
Quote:
dat zegt toch al genoeg
|
|||
|
|||
Quote:
Kan toch niet in iemands privé fotoverzameling kijken... |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
G60 bumper, Jetta bumper zul je bedoelen
Als ik eraan denk zal ik nog wat duidelijkere foto's proberen te maken.
|
|||
|
|||
Quote:
He super, die bedoel ik, is dat bonrath of autostyle? |
|
||||
|
||||
bedoel je deze....
|
||||
|
||||
Quote:
Wat dacht je van orrrrrrrrseneel |
|
|||
|
|||
Quote:
bijna goed, ze zitten 1 gat te ver naar binnen, heb ze van autostyle al wel gezien, maar bonrath heeft ze idd ook... Ben niet zo weg van autostyle, maar als die alleen leverancier is van die ik bedoel...dan moet je wat... |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze staan in de autostyle catalogus. Is een of ander Italiaans merk geloof ik. Kon er ook weinig over vinden. Iemand van VWMovement bood ze aan op Vwforum, toen heb ik de gok maar genomen en ik vind ze er goed uitzien.
|
|||
|
|||
Quote:
denk dat ik idd die maar bestel, mss dat ik ze meespuit, weet nog niet wat mooier is bij mij...maar smoke mistlichten is mss ook nog een optie... T valt iig niet mee om je auto naar je zin te krijgen... |
|
|||
|
|||
zo is het nu trouwens, je kunt het niet echt goed zien zo, maar vind het haast TE helder, vandaar mijn id om daar onderin dus mss intakes te monteren... |
|
||||
|
||||
dan zou ik het zo laten...helder staat wel lekker op een zilvere auto...net als orginele spiegels..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou ze in de pedaalemmer gooien