#2
|
||||
|
||||
Zeker niet, technisch ziet het er wel O.K. uit, zelfs de remmen zijn aangepast.....
Dikke bumpers, spoiler en wielen verkopen op VWForum, dan hou je genoeg over om dikke 15" en smalle bumpers eraan te hangen en je hebt een mooie golf! *edit* Komt uit Oosterhout... Heb em nog nooit zien/horen rijden jammer genoeg
__________________
Mijn garage: Last edited by CustomBug : 26-02-2006 at 09:25. |
#3
|
|||
|
|||
En die spoiler van de achterklep af
__________________
|
#4
|
|||
|
|||
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Das al beter, maar 225 pk met orig remmen???? Die 2500 euro die ie duurder is kun je dan beter aan die zilveren uitgeven... Die heeft al wel dikke remmen, enz.. Maar ja, voor mij is het allemaal dromen
__________________
Mijn garage: |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
Volgend jaar wil ik ook een audi 20 v turbo of een fsi motor in mn g60 bouwen.
__________________
|
#7
|
||||
|
||||
fsi? Wil je een zo'n zuinig mogelijke golf maken dan?
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#8
|
|||
|
|||
heb hem al eens zien rijden hij staat oosterhijden bij een drive in woning vlak bij de sporthal
|
#9
|
|||
|
|||
Quote:
Ja een fsi turbo van de nieuwste golf gti type 5. Weet niet als dat zuinig is heeft standaard 200 pk
__________________
|
#10
|
||||
|
||||
Quote:
sukkel |
#11
|
||||
|
||||
Ten eerste ben ik nog nooit een 2.0 16v fsi gti ombouw tegen gekomen met ontzettend veel vermogen,
Ook ben ik nog nooit een 2.0 16v fsi gti ombouw gezien die nog daadwerkelijk op de fsi techniek rijd. Waarom ben ik dan een sukkel Of heb je de zeldzame vorm van gilles de la tourette in je vingers?
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#12
|
||||
|
||||
MartenG60 van vw-speed heeft een 2.016V FSI blok erin liggen
|
#13
|
|||
|
|||
Quote:
Ja klopt
__________________
|
#14
|
|||
|
|||
Quote:
Loopt die motor niet op een ander management? Digifant 1?
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
lol! |
#16
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt ook
__________________
T4 1.9TD(i) Arosa 1.4MPI |
#17
|
||||
|
||||
fsi in bouwen is idd een hels karwei, maar denk dat als je het voor me kaar krijgt je wel een zeer exclusies exemplaar heb, en ja daar doe je het toch ook wel weer een beetje om.
marten's 2l 16v loopt ook op digifant en niet op de fsi. |
#18
|
||||
|
||||
maar ff meer ontopic
ze staan allebij nog als gewone edition one 16v op kenteken dan heb je volgens mij een vermogenstoename van meer dan 40% en dus gezeik bij een aanrijding e.d. of L(_)L ik nu uit mn nek???? |
#19
|
|||
|
|||
Quote:
Ik denk dat je wel gelijk hebt
__________________
|
#20
|
||||
|
||||
Alleen zul je niet meteen na un aanrijding op de rollenbank moeten gaan staan om ff te laten checken of je vermogen meer dan 40% is toegenomen...
__________________
Passat Variant GT VR6 |