|
||||
|
||||
Mijn G60 nog een paar cm omlaag gezet en Corrado Steelies eronder
Vanmiddag samen met een maatje van me mijn G60 wat dichter bij aarde gebracht... Om precies is hij voor nog 6 cm gezakt, en achter 7cm (of 8)
Heb nu geen schroefdraad meer over, of ik moet die ene veer ertussen vandaan halen. Voor: Na:
|
||||
|
||||
mooie nette golf!
|
|
|||
|
|||
Lekker laag! Niks meer aan doen ( en drempels ontwijken)
|
||||
|
||||
Lekker LAAAAGGG nice houden zo en niet te zware mensen meenemen gehgeh
|
|
||||
|
||||
Is geen verbreed staal, zijn winterwielen van golf 2 en corrado G60 (Optie velgen)
|
||||
|
||||
Lijkt mooi! Ik vind ze origineel nog mooier dan verbreed, geloof ik.
Enne...best laag niet? Wel heel erg gaaf zo. |
|
||||
|
||||
jaja jouwe ligt el lekker laag joh
mooie auto |
|
||||
|
||||
Hallo Klaas!
Ziet er goed. Die voorspanveer, die kleine, moet je niet verwijderen. Als je dan uitveert vanwege een kuil in de weg ofzo dan kan je hoofdveer verschieten en scheef op de veerpoot komen te staan met alle gevolgen van dien! Niet doen dus! En je hebt dus al andere velgen, of zijn dat winterbanden? Aangezien je die G60 velgen voor mij zou bewaren. Maar dat staal vind ik ook wel erg mooi. Hoor het anders wel op msn van je! |
|
||||
|
||||
Ruben, ze liggen hier klaar.. je kan ze zo een keer op komen halen als je wilt... Spreek je op msn wel erover
|
||||
|
||||
Damn, platte bandjes... 165/45-15 zeker??
|
|
||||
|
||||
165/50/15, Bridgestone Potenza's
|
||||
|
||||
Ziet er dik uit kerel!
Velgen komen me heel bekend vooor haha |
|
|||
|
|||
Zier er goed uit, mooie golf 2 g60
|
||||
|
||||
Gatverredamme! Dat ziet er geil uit! Steelies zijn ÜBER!!!!
|
||||
|
||||
zozo dik hoor, zelfs met originele stalen wielen zo een dikke auto.
|
|
|||
|
|||
Quote:
zat met die van mij ook al klem op zn k.u.t. drempel is ind.lekker laag ziet er goed |
|
||||
|
||||
Ziet er een stuk beter uit klaas !!
|
||||
|
||||
heerlijk laag die auto! En wat betreft drempels, er is altijd een alternatieve weg zonder drempels die je kunt nemen om op je eindbestemming te komen...
|
|
||||
|
||||
heel dik!!!
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, dat heet het fietspad Maar ik moet zeggen dat ziet er goed uit , maar ik zou met die hoogte de snelweg niet eens kunnen halen met mijn 7cm heb ik het al zwaar genoeg...... |