|
||||
|
||||
gehackte VR6clubholland
Ook zij hebben het niet kunnen afweren...
Het moet toch verdriedubbeltjes niet gekker worden Lijkt erop dat een Anti-VWer dit doet aangezien de VW-sites non stop gehacked worden! KLIK ALLEEN OP DE LINK ALS JE TEGEN SCHOKKEND MATERIAAL KUNT!, ZAG NET HET ONDERSTAANDE http://www.vr6clubholland.nl/ Last edited by Roelsmoel : 24-02-2006 at 15:43. |
|
||||
|
||||
Als het hier maar niet gebeurt !
|
||||
|
||||
stond er op vwforum ook een signature bij ergens? net als op vr6 site? denk dat niet alleen vw forums de dupe worden. is erg triest allemaal!
|
|||
|
|||
sjezus !!!!!!!!!!!!! erg triest dit hoor. geen woorden voor.
|
|
||||
|
||||
stelletje mafkezen zijn het
|
|
||||
|
||||
Bij ons stond er geen afzender bij nee
|
|
||||
|
||||
WTF?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
jammer dat ik zelf niet weet hoe je dat moet doen, misschien maar goed ook trouwens.... genoeg materiaal voor revenge
|
|
|||
|
|||
Gaat helemaal nergens over dit....hack dan lekker de site van het Pentagon ofzo....Of die van Hoogcatharijne.nl, heb je gelijk je doelgroep te pakken...
|
||||
|
||||
Heel erg triest al je op de link klikt !
|
||||
|
||||
het zijn niet alleen vw-sites die gehacked worden:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q...le+zoeken&meta= |
|
||||
|
||||
zal wel in de ww zitten en niets te doen hebben....
|
|
||||
|
||||
sow dan. die gasten zijn erg triest bezig. wat bereik je nu met zo'n propaganda geen greintje respect voor!
|
||||
|
||||
stelletje eikels, ze zitten alleen de boel maar meer en meer op te ruien
|
|
|||
|
|||
gvd kan ik ook weer aan het werk de klootzakken
|
|
||||
|
||||
Nee die eikels daar zijn al veeeeeeeeel langer bezig met hacken van bepaalde PHP sites die een bepaald script gebruiken, kunnen via een beveiligingslek overal bij komen helaas.
maw ander script zoeken of beter beveiligen...
|
||||
|
||||
Maak ze maar niet boos, anders komen ze hier ook nog
|
|
||||
|
||||
Gaat ook helemaal nergens meer over!
Stelletje losers zijn het! |
|
|||
|
|||
Huh, kan ik daarom niet op vwforum? Ik ben nu in buitenland, connectie is al gaar. Ik dacht echt dat het aan de verbinding lag. Ik wil wel verder zoeken op deze forum naar info erover maar dat gaat echt een uurtje duren en zolang heb ik niet.
|