|
|||
|
|||
zelf niks aan over gehouwe
de dader hopelijk meer schade |
|
|||
|
|||
zelf niks aan over gehouden is nog maar de vraag... sterkte bij de dokter iig!
|
|
||||
|
||||
klote man, en idd schade op een klote plek...........
Is wel te repareren, maar de kosten....
|
||||
|
||||
sterkte ermee, dit gun je niemand, hoop dat t goed komt
|
|||
|
|||
onderdelen wel te krijgen bij andy's vwshop
|
|||
|
|||
echt zonde
|
||||
|
||||
zonde man.. succes met het opknappen (of slopen )
|
||||
|
||||
bedankt allemaal, de steun ga ik nodig hebben.
Mensen met kennis van zaken? wat dit gaat kosten? wat ik kan doen om zoveel mogelijk van de verzekering te krijgen?? Last edited by DeNB3rt : 20-02-2006 at 23:03. |
|
||||
|
||||
Ik denk Bert, dan je auto nog wel eens total loss verklaart kan worden. Aangezien hier een beste schade aan zit. Achterklep, achtertussenpaneel, zijpaneel, en bumper+achterlicht zijn overleden. Tel maar eens op wat dit al kost. En dan de reparatie-uren nog!. Denk dat je voor het spuiten alleen al op 500-900 euro zit.
Laat een plaatwerker hier nou drie volle dagen mee bezig zijn: Dat is zeg maar 60 euro x 8 x 3 = 1440 euro Spuiten 900 euro Onderdelen (tweedehands) 270 euro Totaal 2610 euro En in de meeste gevallen worden er geen tweedehandse onderdelen gebruikt. Dus zal de schade nog duurder uit gaan vallen. De emotionele waarde kan heel hoog zijn, maar dat is denk ik niet wat de auto echt zal redden. Hoe graag je dit ook wil.... |
|
||||
|
||||
En over het meeste geld krijgen. Je moet gewoon de juiste man treffen. Iemand die gevoel voor zulke auto's heeft zal je eerder meer opschrijven dan iemand die deze auto's niet mag, of gewoon een brompot is.
Nogmaals succes gewenst!! |
|
||||
|
||||
Golfje in betere tijden... |
|
||||
|
||||
Quote:
En vergeet dan de chassisbalken niet die achteraan zitte |
|
|||
|
|||
mijn witte golf is 2 maand geleden op precies dezelfde plaats aangereden
schade werd geschat op 1700 euro, dagwaarde op 1500 euro. Ik ga m wel weer fixen. Kloten dat je zijpaneel ook gekreukt is. Als je informatie zoekt: ik heb nog originele carrosseriehandboeken van VW. |
|
||||
|
||||
verdomme man... echt klote
|
||||
|
||||
dagwaarde € 1500
Hoe krijg je dat voor elkaar? Dacht dat die dagwaarde van zulke autootjes bijna niks meer was |
|
||||
|
||||
Quote:
€1500 is toch ook bijna niets meer? |
|
|||
|
|||
1500 euro is inderdaad vrij veel, maar ik had m langsgebracht bij een oldtimerrestauratiebedrijf. Die heeft een taxateur uitgenodigd die ook in oldtimers doet.
|
|
|||
|
|||
van dit bedrag gaat trouwens (als je de auto wilt houden) het bedrag wat de auto na gemaakte schade nog waard is, af. In mijn geval ongeveer 1200 euro.
|
|
||||
|
||||
Quote:
het is een golf 1, dus `n auto die inmiddels al vrij zeldzaam is geworden |
|
||||
|
||||
Quote: