|
|||
|
|||
@vital
Nee ben niet echt uit de buurt zo een 130km van Mol, Aalst. Greetz, |
|
||||
|
||||
Inderdaad dik klote als je zo'n dingen allemaal achter elkaar meemaakt...
Ik had het ook vandezomer... Ik had net mijn busje mooi gerold. Op de A12 reed ik achter een camion en er waren wegenwerken bezig. Ineens PATS! , alles wit (het Ice Age-gevoel). Ruit in 100000 stukken, gauw nog een gat gebokst, want ik zag niets meer. Natuurlijk niets teruggekregen van de verzekering, want het was mijn woord tegenover het woord van de wegenwerkers want deze hadden een "veeg-wagen" bij... Dan tegen 40 a 50 per uur naar huis gereden, het was gelukkig niet té ver, maar al een geluk had ik een zonnebril op, want die vliegjes pfff (zeker als op de pechstrook rijdt met naast je die grasbermen) Enfin, 's avonds zat er al een nieuwe in, want ik ging de volgende dag op weekend naar zee... Hoe goed je het ook opkuist, je vindt maanden later nog altij glas terug! Ook als je bochten neemt of je rijdt over kasseien dan "rinkelt" het aardig... In ieder geval de moed ni verliezen hé!!! Aircooled greetz, Humby |
|
||||
|
||||
Succes Vital, en hopen dat het lot een keer omslaat richting een paar mooie meevallers!
|
||||
|
||||
pfff...levensgevaarlijk zo`n gebarste ruit dat er geen glas in je ogen is gevlogen is een wonder!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdeaad ik snap nog niet hoe ik er in geslaagd ben om de bus op de pechstrook te krijgen zonder nog meer brokken te maken. Het was nochtans druk genoeg toen op de snelweg. Moest toch niet veel langer duren denk ik. Zou ik bij een klapband ook zoveel geluk hebben? Vital |
|
||||
|
||||
pech pech en nog eeens pech
De uitslag is bekend
Ik kan 820 euro gaan betalen aan "vadertje staat" En alsof dat niet genoeg is (na 1.5 maand mijn bus te hebben aangeslagen) moet ik binnenkort ook nog eens mijn rijbewijs inleveren voor 1 maand. Nu kan het ook nog eens goed zijn dat ik niet naar een paar meetings kan gaan. T'is echt klo.....n Last edited by Vital : 10-03-2006 at 12:42. |
|
||||
|
||||
damn .. 820 euro .. dat zijn geen grappen meer
|
||||
|
||||
Shit dat is niet best nee, maargoed het is zo lullig he, jij rijdt 200m en de politie staat achter je terwijl anderen (bij wijze van) heel europa door rijden zonder goedkeuring en die worden nooit aangehouden...
Maar wat heb jij een mazzel gehad toen die steen tegen de ruit klapte zeg! Misschien iets met folie doen, voor de veiligheid. Moet je alleen wel zeker weten dat je het dan nog weg kan drukken mocht hij toch versplinteren... |
|
||||
|
||||
Quote:
Das niet misselijk van de Belgiesche justitie
|
|||
|
|||
Zo he, in Nederland kunnen de vrienden van de Politie HEEEEL lullig doen, maar in Belgie gaan ze echt te ver. Zo kan niemand toch meer zijn hobby betalen. Dank zij die vele hobieisten (schrijf ik dat zo?) kunnen ook de flikken genieten van waar ze vroeger zelf in mochten rijden. het is natuurlijk gewoon de kift, ze zijn heel erg jaloers dat jij wel in een T2 mag rondtouren en zij het moeten doen met een t4 of nog erger een T5. Niet dat het vervelende bussen zijn, maar als je eenmaal in een T2 hebt gereden, wil je niet meer anders..
Succes er mee, misschien moeten we voorstellen om een inzameling voor je te houden. |
|
||||
|
||||
Sterkte ermee. Ik denk dat je het woord pech nog wel een paar keer extra kan toevoegen in het onderwerp van je topic
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb voor het onverzekerd laten staan (ik reed er niet eens in) 500€ en 6 maanden rijbewijs vrij gekregen destijds. |
|
||||
|
||||
Jemig dat is pas lullig!!! Echt rot voor je! We (ik dan) leven met je mee!!! Sterkte en hopelijk meer geluk in de toekomst!
|
||||
|
||||
klote man laat die verzekering van die vrachtwagenchauffeur maar vet betalen gewoon effe wat extra opgeven. Veel succes verder, erger kan het niet worden zou je zeggen!