|
||||
|
||||
Welk merk is die gril ? Mooi beschaafd en zeer nuttig
Coole ride |
|
||||
|
||||
inderdaad zeer nuttig..
|
|
||||
|
||||
als ik heel eerlijk moet wezen heb geen flauw idee....
heb ik bij een kameraad weg had hij nog liggen GJMENSENTUNING, zal hem wel ff vragen waar die grill wegkomt en wat voor merk. Greetz |
|
||||
|
||||
Graag : dit is de meest beschaafde die ik ken . Geen Booskijker of iets anders .
En een Passat wil wel eens heet worden in de zomer . Dus een stuk meer open is erg welkom |
|
||||
|
||||
welkom bij de club greetz hans
|
|||
|
|||
welkom het forum.
Leuke wagen, ziet er goed uit
|
||||
|
||||
Quote:
staat hier in drachten precies zo'n passat(kleur) bij een garage,zag er erg netjes en strak uit. was geloof ik een 93'er,moest 1900,- opbrengen geloof ik. |
|
||||
|
||||
Dikke wagen man! Echt mooi. Persoonlijk vind ik de grille niet geweldig maar da's detailwerk.
Al met al best nog veel 35i-Variant rijders hiero (waaronder ondergetekende ). |
|
||||
|
||||
Last edited by Michel B4 : 14-02-2006 at 21:24. |
|
||||
|
||||
Als ik zo'n dikke bak zou kopen zou ik voor de VR6 gaan...Man, dan rij je echt als een koning! (bij wijze van...:rolleyes Staat nog eentje hier in de buurt, voor een nette prijs, maar momenteel zijn de finanto's mij niet positief gestemd...
|
||||
|
||||
Als je ziet wat die Passats in de wat luxere uitvoeringen in Duitsland kosten dan lach je je rot
Zo wil ik nog een keer ene Syncro kopen . G60 blok in de bingo en je hebt half je geld er al weer uit . En met een 1800 rijdt dat ook erg lekker ... Ben nog steeds benieuwd waar de grille vandaan komt . |
|
||||
|
||||