![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
ik ben een nieuw lid op volksforum.nl en wou ff laten weten wat voor auto ik zelf rijd! ik ben de trotse eigenaar van een passat 35i uit 1991 heb hiervoor een polo 86c uit 1990 gehad deze heb ik ook een beetje opgeknapt!! de passat heb ik 4 cm verlaagd en embleemloze grill gemonteerd, verder zitten er 17" lichtmetalen wielen onder en zijn de bumpers in kleur meegespoten!!! als iemand nog leuke ideeen heeft voor mijn auto dan hoor ik dat graag!!!! |
|
||||
|
||||
![]() Klinkt goed, heb je ook foto's online staan?
|
||||
|
||||
![]() volksforum.com
![]() welkom! btw, we zijn hier gek op foto's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey..........
Komst ook uut Knoal ???? Laat me raden: Het is een antraciet grijze station ??? Met zo'n "gazen" grille erin ?? Of heb ik dan de verkeerde Passat in gedachten ?? In ieder geval welkom, en we zullen elkaar vast wel eens tegenkomen !! Ps: Die foto's zijn hier zeer belangrijk ![]() ![]() Grtz........... LRR EDIT: Ik had dus gelijk........en volgens mij woon jij maar een paar straten bij me vandaan. Nice ride trouwens !!!!!!
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by Little Red Rooster : 08-02-2006 at 19:37. |
|
||||
|
||||
![]() Dies vet!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als zo'n 35i strak in de lak zit, mooi verlaagd is en goede rondo's heeft is ie echt helemaal top, de jouwe heeft dat allemaal!!!!!!!!!! Welkom hier en veel succes met je pracht-kar.
|
|
||||
|
||||
![]() Das kick, uwe wagen....
Welkom hier.
|
||||
|
||||
![]() Wow! die kleur is echt uber!! Welkom hier ouwe 35i vriend!
|
|
||||
|
||||
![]() Hey welkom mooie passat ik heb je weleens zien rijden in Stadskanaal!!!
|
||||
|
||||
![]() Welkom op dit forum mede Passat rijder
![]() Ziet er goed uit, ik heb voor de Vento dezelde kleur Passat gehad. Wat voor uitvoering is dit ? Ik ben sinds vandaag ook weer in het bezit van Passat Variant dit keer een 2.0 GT ook uit 1991.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fijn... ik heb een 1.8 inj. cl maar hij is GL uitgevoerd. interieur met originele sport/kuipstoelen Hoofdsteunen achterin, middenarmleunig achterin en zwarte velours bekleding ![]() |
|
||||
|
||||
![]() henkie!!!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey renee, alles goed. wat een site is dit ja wel gave reacties.... Greetz. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nette wagen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Supergeiles Passat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding hoor!!!
Welkom hier!!! grtz...Vic..
|
||||
|
||||
![]() überbak man! Ooit, ooit...komt hier ook nog zo'n passat! Maar zo mooi als die van jou zal die van mij dan waarschijnlijk niet worden! Man, wat ziet dat ding er goed uit! Super!!
(Btw, gelukkig nog meer 'normaal' volk uut noorden! ![]()