|
|||
|
|||
ff voorstellen
nou af en toen kijk ik hier weleens op mah zit meestal op het vwforum mah laat die nu net offline zijn en ik zit hier toch achter de computer dus waarom dit stukje tekst niet schrijven
ik ben dus mark en kom uit almelo zoals mn naam al zegt en rij een polo 6n en 1.9 SDI wel te verstaan DIESELEN!!!! hier een paar foto's want ik neem aan dat jullie netzo fotogeil zijn als op het vwforum haha en morgen moet ik ff onderstellen lassen zodat ik mn pasgekochte recaro's erin ga doen |
|
||||
|
||||
welkom
|
|
||||
|
||||
wel een leuke auto maar wanneer verlaag je hem eens. Een auto word het mooist als je hem als eerste verlaagd. Eigenlijk hoef je een auto alleen maar te verlagen en een paar MOOIE wielen eronder te zetten en klaar en geen lexus lampen!
|
|
||||
|
||||
Markie!!
Welkom dude!!
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens!!!!!!!!!!! MAAR TOCH WELKOM
|
|||
|
|||
UUh inderdaad vwforumstyle...
|
|
|||
|
|||
Quote:
ik klop het geld niet zomaar uit mn achterzak hoor.......komt er vast wel een keer.........en die lexus lichten waren een kadootje.......en jha staat zo lullig he om ze dan in de doos te laten en wat noem jij mooie wielen ieder zn eigen smaak mah ik vind deze super hoor....... en met een beetje geluk ziet die er voor de zomer heel anders uit.....heb hier al milestone bumpers liggen die gecleaned moeten worden en waarschijnlijk word mn auto hellemaal opnieuw gespoten en dan ga ik hellemaal clean.....en dan komt die schroefset er wel een keer heb daar niet zo'n haast bij...drempels hier zijn al erg genoeg |
|
||||
|
||||
Quote:
welkom, enhe lekker zelf weten