|
||||
|
||||
Probeer dan nog maar eens wat reparatie delen te krijgen van dit model. Er is nog wel wat, maar dat is of niet te betalen of het is er gewoon niet Het lijkt meer bak en braad dan dat het is, omdat het nog niet afgewerkt is. Het heeft gewoon de oorspronkelijke vorm, als alles straks in de lak en in de pek zit zie je er nisk meer van. En op deze manier heb je veel meer eer van je werk
En aan welke specificaties zou ik moeten voldoen? Als meneer RDW straks zegt dat alles in orde is en ik mn kenteken krijg, ben ik al lang blij
|
||||
|
||||
bramen ff bijschuren en je ziet er nooit meer wat van... heel netjes marco
|
||||
|
||||
Quote:
ik weet et niet, et is zomaar een vraag, en nogmaals, et ziet er niet slecht uit. |
|
||||
|
||||
Neem je ook niks kwalijk, geef alleen wat uitleg
Thanks Richard
|
||||
|
||||
Quote:
Nog bandjes nodig? Ik heb nog 4 165/50-15 banden in de aanbieding... http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16353 |
|
||||
|
||||
Had t gezien ja, op zich mooie maat. Maar ik wacht er nog even mee. Er zijn wat andere dingen die op het moment voor gaan bij de auto. Toch bedankt voor de reactie
|
||||
|
||||
ziet er super uit. het lassen ook strak gedaan. stoer dat je zon ding restaureert. succes
|
||||
|
||||
Quote:
Geen probleem. Mooie bak trouwens dit, ook prima laswerk wat je verricht hoor... |
|
||||
|
||||
Thanks, het betere buig en vouwwerk heeft pa gedaan, omdat ie dat leuk vind om te doen en het houdt hem van de straat zullen we maar zeggen
|
||||
|
||||
Goed bezig Marco. Ik ben bang dat die van mij ook veel rotter is dan het lijkt. Daarom heb ik er ook nog nooit wat aan gedaan, en alleen maar lekker rondgereden en alle roest in de tectiel gespoten.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
Dus die Passatan rijd komende zomer
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is niet erg veilig..... |
|
||||
|
||||
Dan moet je zeker je schermen er niet af gaan halen Allart, dan ga je huilen denk ik. De rand waar het spaotbord op zit is daar niks te zien bij jou?
Het probleem moet gewoon zijn dat ze in die tijd nog geen kunstof wielkuipen monteerden, die het gros van het water tegen houden. Morgen weer ff wat doen, ga me denk ik maar eens even met de voorpijp bemoeien (ff voor de afwisseling wat anders) Er is een bout afgebroken in het spruitstuk daar waar de voorpijp er tegenaan zit geschroefd, morgen ff die bout zien te verwijderen en even het zaakje opnieuw monteren met nieuwe pakking, want daar ging het eigenlijk om.
|
||||
|
||||
Zo, weer wat verder. Het meest lastige deel is bestreden. Complex geheel van maar liefst 3 lagen en allemaal hele rare vormen, maar het is gelukt. Inmiddels ook al verder afgewerkt en je ziet er nu al bijna niks meer van Binnenzijde ook begonnen met afwerken. Verder de bodem vooraan nog even kaal gehaald, onder het ingelaste plaatje aan de binnenzijde (zie vorige pagina) zit nog een versterkingshoek en die vertoonde wat roest verschijnselen, maar dat is alleen maar oppervlakkig. Dus dat staat inmiddels lekker in te weken in de Fertan.
|
||||
|
||||
MEN....Schelemansch, dit ziet er fraai uit, en weer niet. Wat een ellende al die roest.
Zit er nog veel aan nadat je de voorkant hebt geholpen? |
|
||||
|
||||
Nee, verder is de auto best hard, achter in de wielkuip een plekje, de wielranden achter ook, maar dat vind ik nu niet zo spannend en verder cosmetisch wat plekjes, maar das voor later
Vandaag weer eens wat gedaan, eindelijk is het zover, de ellendige hoek kan eindelijk verlaten worden, zitten wat uurtjes in zeg. Komt nog 1 echt lastig punt en dat is de A-Stijl bovenaan bij de raam, dat wordt nog wel ff puzzelen, maar komt goed. Onderste gedeelte van de A-Stijl is ook in opbouw, zie 2de foto. Zaten een paar gaatjes, geen half werk dus ff nieuw stukkie erin A-Stijl begint weer vorm te krijgen, wordt helemaal nieuw, tot bovenaan Klaar ! Meteen even afgewerkt met zinkspray, kan ie er weer wat jaartjes tegenaan
|
||||
|
||||
Seht gut aus Elemans!
|
|
||||
|
||||
We lassen wat af he Elewoud....
Mijn laatste paar dagen zijn ook gevuld met lasgas,zinkspray en brandwonden :p
|
|||
|
|||
knap werk man, vergeet binnekant (ook niet te beschermen tegen roest he) als je er niet bij kunt spuit je er het best van die pasta of zoiet in (die plakkerige vuiligheid) of me olie gaat ook maar is wel een vuiligheid dan lekt uwe auto.
|
|
||||
|
||||
laswerk ziet er goed uit
keep posting the good work |