![]() |
#41
|
|||
|
|||
![]() heehee met uitbouwen uit een corrado, schoonmaken beurtje ,doen bak er achter likje verf op de poulies en steunen en dan dr in alles af je kunt er zo mee weg rijden en dan moet je dr nog flink aan trekken ee avond is bij mij van 7 tot 10 das dan 24 uur en ik kan die types 1 wel dromen
maar als je et vlotter kan ben je gewoon goed of een ... Maaruh waar zit die poulie dan aan de linker kant en waarom dan slijpen en lassen ik ben aan de linkerkant enkel een bak tegen gekomen...t kan dr zo in opdat deukje in de balk na...
__________________
quintus.....de grote race |
#42
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je maakt gewoon een deukje in de balk, dat scheelt natuurlijk wel een paar dagen met een mooie ombouw... ![]() Ikzelf heb ook nog een vraagje over een G60 ombouw. Ik heb wel eens gelezen op een duits forum (met mijn goede duits ![]() Wie weet wat dit zou moeten zijn, want ik heb geen idee? ![]() |
#43
|
|||
|
|||
![]() er zit op dat bevestigingspunt waar de mk1 motorsteun komt indd een afdekplaatje staat in verbinding met je koelkanalen geloof ik
ff de boutjes eruit draaien.. plaatje laten zitten en zo de mk1 motorsteun erop zetten. boutjes terug en voillá |
#44
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een kind kan de was doen ![]() Dank u! |
#45
|
|||
|
|||
![]() g60 intercooler aanpassen aan hoogte van een golf 1 of er eentje laten maken, maar uit alu is dat vrij prijzig.....
__________________
www.mivw.nl |
#46
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik bedoel aan de rechter kant, als je in de auto zit. En de linker kant als je voor de auto staat. ![]()
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#47
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een Jetta 1 heeft al een stabilisator op de acteras zitten. Natuurlijk is die van een scirocco 16v beter. Maar dan is het misschien een kwestie van een dikkere stabi op je achteras te monteren. Als je toch dan bezig bent kun je een Eibach stabi setje kopen á €250 Dan heb je gelijk een dikke stabi voor en achter. Dikker als een scirocco 16v.
__________________
The best way is a VW Golf S16 ![]() |
#48
|
||||
|
||||
![]() De steunen voor montage 02A/02J bak in type 1 maak en verkoop ik. Dus als je besluit om voor een sterke bak te gaan.
De achterste: ![]() De bovenste. ![]()
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#49
|
|||
|
|||
![]() @ Da-brt: wat kosten deze steunen bij jou?
|
#50
|
||||
|
||||
![]() Die zitten op 200 incl. Poeder-coaten en een nieuwe rubber bus (Rocco 16v)
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#51
|
||||
|
||||
![]() das niet duur!!
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#52
|
||||
|
||||
![]() Misschien een stomme vraag, maar ik neem aan dat er met de bovenste steun degene die aan de distributiezijde zit wordt bedoelt?
En waarom zou je hier niet gewoon een normale bevestigingssteun van b.v. een rocco 16V voor nemen? |
#53
|
||||
|
||||
![]() nee das bakzijde.. onder je accuplaat dus
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#54
|
||||
|
||||
![]() Ah ok, dan klopt het!
![]() Nu zie ik ook dat de steun bovenop breed is, zeg maar waar de versnellingsbak dus in past ![]() |
#55
|
||||
|
||||
![]() Een boel gebabbel in dit topic. Na-praters, horen - zien en het eigenlijk niet weten.
![]() (als deze schoen je past, eet deze lekker op.) www.gti-g60.nl staat een boel info op. Kijk daar eens. Kom je een boel goede info tegen. Mensen die om het aansluiten van een G60 motor een zekeringskast van een golf 2 gaan inbouwen??? Het gaat maar om 5 draadjes en 2 relais. ![]() Laat je niet gek maken. En g60 inbouwen kan op 2 manieren. Prutsen en over 6 jaar nog betrouwbaar rijden. Ik rij al 6 jaar. ![]()
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG ![]() Last edited by Gti1-G60 : 26-01-2006 at 18:55. |
#56
|
||||
|
||||
![]() Ik wil dus toch m'n originele G60 zekeringkast gaan gebruiken bij de inbouw van m'n G60 blok in de golf 1.
De ombouw gebeurt in een golf 1 uit '77, de zekeringkast die ik daarbij heb is van een heel oud type waarin nog geen steekzekeringen werden gebruikt en heb hier nogal slechte berichten over gelezen mbt kortsluitingen en bedrijfzekerheid. Wanneer ik die vd mk2 gebruikt weet ik zeker dat het goed zit met de bedrijfszekerheid. De stekkers van m'n oude kabelboom passen niet op een later type zekeringkast mk1, dus vervanging van alleen de zekeringkast gaat niet op. Aangezien er dan qua bedrading al zo veel moet worden aangepast leek het mij toch verstandig die van m'n oude G60 te gebruiken |
#57
|
||||
|
||||
![]() @RAY:
Dat lijkt me inderdaad het meest verstandige om te doen. Het meeste van de kabelboom is pas te maken op de type 1 kabelboom. Er zal altijd wat over blijven om te solderen. Maar ach daarvoor is het een project. ![]()
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#58
|
||||
|
||||
![]() Ik heb trouwens mijn kokerbalk aan de rechterzijde ook aangepast. In mijn handtekening onder deze tekst staat de link naar mijn topic.
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#59
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies, het moet ook niet allemaal te makkelijk worden!! ![]() |
#60
|
|||
|
|||
![]() Heej Andre, Dank je voor de reclame
![]() ![]() ![]() |