|
|||
|
|||
golf II onderdelen
momenteel hebben we een golf 2 manhatan 2 deurs staan in sloop (ongevalwagen)
onderdelen hiervan mogen aan hobbyprijzen weg kop niet meer bruikbaar mooi interieur, groen getinte ruiten,koetwerkdelen ,motor 1.3, 5 bak (geen 4+E bak) wie iets nodig heeft laat het maar weten groeten erwin p.s.wagen staat wel in belgie |
|
||||
|
||||
Quote:
Graag iets specifieker. Anders zal je advertentie worden verwijderd. Lees de regels (hierboven, bedankt henk) voor meer info.
|
||||
|
||||
We begrijpen heel erg goed wat je bedoeld, we zijn ook niet boos Alleen hebben we bij het opzetten van dit forum n aantal regels bedacht waardoor sit forum nu is zoals het is, daar zijn we dan ook trots op.
Bekijk het topic van maurice_vr6 eens http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16310 Snap dat het veel werk is, maar zo heb je er zelf het meeste aan, anders zal het forum uitpuilen met allerlei vragen van wat kost het, heb je dit of dit nog en wordt je daar zelf helemaal gestoord van. Als Maurice iets verkocht heeft zet hij dat netjes achter het artikel zoals je dat kunt zien, zodat iedereen meteen kan zien wat er nog wel en niet is. Dank voor je begrip.
|
|||
|
|||
hier gaan we dan
zoals reeds vermeld gaat het hier om een 3deurs golf 1.3 5 bak (geen 4+e) €100 motor moet ik nog nazien set groen getint glas (3 deurs) €50 set aandrijfassen l+r €50 voorophanging (kompleet met driehoek, remmen en schokdempers)€35 p/stuk interieur (net en niet gescheurd) inkl middenkonsole €30 uitlaat €25 linker deur (zonder spiegel en ruit) €25 achterklep (zonder ruit met wisser) €20 achterbumper (klein model)€10 achterlichten €5 p/stuk koplampen voor €5 p/stuk set 3 punts gordels achter €10 ben ik nog iets vergeten dan mag je mij altijd een pb sturen groeten erwin |
|
||||
|
||||
Kijk, prima Heb de niet relevante reacties verwijderd
|
|||
|
|||
kan je fotos van interieur mailen? mhrfreak@hotmail.com
|
|
|||
|
|||
zal ik deze week zien door te mailen , heb nog geen foto's genomen
erwin |
|
||||
|
||||
wat heb je aan chroomwerk? bijvoorbeeld lijsten, antenne, bumpers met chrome lijsten, weet nie wat meer
laat maar effe wat oren asjeblief |
|
|||
|
|||
zit niets aan chroomwerk op
erwin |
|
|||
|
|||
@ drunken genius