|
||||
|
||||
Golf 3 Gti Edition
Geplaatst: Do Aug 04, 2005 3:29 am Onderwerp: GOLF 3 GTI EDITION
-------------------------------------------------------------------------------- Na lang te hebben nagedacht gaat hij dan toch de verkoop in: Mijn pikzwarte golf 3 (3 deurs) gti 8v edition uit dec. 1994. Hij heeft nu net 101.000 km gelopen en de APK zit er nog op tot 8 februari 2006. De auto bevat airco, electrische ramen, sportsuur van MOMO etc etc. De airco is afgelopen keuring vervangen dus deze is als nieuw. Verder is de auto verlaagd dmv een schroefset van FK. Er zit een Remus einddemper onder en een supersprint middendempervervanger. (nog geen maand oud) Hij is voorzien van heldere verlichting rondom. De auto is superstrak, perfect in de lak en het RECARO interieur is als nieuw. Altijd netjes onderhouden en alle rekeningen na mijn aankoop heb ik erbij. Verder heb ik er de originele veren/poten nog bij, en nog een set nieuwe winterbanden. ben vast nog wel wat vergeten maar als je hem ziet zul je zien dat het een superstrakke wagen is. Vraagprijs dan ook € 4800,00 (IS INCLUSIEF AUDIO INSTALLATIE; PIONEER MP3 SPELER, KAPPA INFINITY SPEAKERS ROCKFORT FOSGATE WOOFER, ZWARE VERSTEKER ETC ETC ) Zonder de audio is de prijs natuurlijk anders mvg falco ht[IMG]tp://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/DSCF0033.JPG[/IMG] Last edited by falco : 15-08-2005 at 14:54. |
|
||||
|
||||
niemand? Beetje zijn wel beetje slechte foto's. :biggrin: Zal wel es nieuwe plaatsen ;-)
Prijs is ook maar een vraagprijs |
|
||||
|
||||
inruil mogelijk?
|
|
||||
|
||||
Wat precies?
|
|
||||
|
||||
ff nieuwe foto's geplaatst, de ouwe waren errug slecht :-)
|
|
||||
|
||||
up en vraagprijs aangepast
|
|
||||
|
||||
up, prijs aangepast
|
|
||||
|
||||
staat ie toevallig altijd in stadskanaal?
|
|
||||
|
||||
nope, in de achterhoek ;-)
|
|
||||
|
||||
zonder audio 4400, iemand/niemand?
|
|
||||
|
||||
Je hebt een pb ontvangen ;-)
|
|
|||
|
|||
heb je de auto ook nog .
en waar woon je .
|
|||
|
|||
je hebt van mij ook een pb gehad !!!! hoor alleen nix terug ?????
|
|
||||
|
||||
Sorry voor late reactie maar je hebt een pb, auto is allang verkocht namelijk.
|