|
||||
|
||||
OOPS !!!
Goed dat ik dat nooit doe of laat doen ..
http://nu.nl/news.jsp?n=282111&c=80 Orale seks kan leiden tot mond****** Uitgegeven: 25 februari 2004 23:42 Laatst gewijzigd: 25 februari 2004 23:42 LONDEN - Orale seks kan ****** in de mond veroorzaken. Hoewel het risico klein is, menen wetenschappers in Frankrijk toch een verband te hebben ontdekt. Onderzoekers vermoedden al dat een seksueel overdraagbare infectie die tot baarmoederhals****** kan leiden, mogelijk ook tumoren in de mond veroorzaakt. Een studie door een internationaal centrum voor ******onderzoek in Lyon lijkt de veronderstellingen te bevestigen, meldde het vakblad New Scientist woensdag. Zij onderzochten ruim 1600 patiënten met ****** in de mond en meer dan 1700 gezonde personen. HPV16 Een deel van de patiënten bleek met een stam van het menselijke papilloma virus HPV, namelijk HPV16, te zijn besmet. Bij deze personen bleek het drie keer waarschijnlijker dat zij meldden dat zij orale seks hadden gehad, dan bij de personen zonder HPV16-besmetting. Volgens de onderzoekers bestaat de kans op een besmetting zowel bij cunnilingus (beffen) als fellatio (pijpen). De consumptie van grote hoeveelheden alcohol en rookwaren geldt echter nog steeds als veruit de grootste boosdoener wat betreft ****** in de mond |
|
||||
|
||||
Re: OOPS !!!
Quote:
Yeah, right..... :| |
|
|||
|
|||
Re: OOPS !!!
Quote:
gelukkig .... beide nog nooit gedaan ..... |
|
||||
|
||||
Jullie roken en drinken allemaal nie :?:
|
||||
|
||||
mietjes
|
||||
|
||||
Quote:
1 out of 3 for me... alleen nog van de alcohol af trewouns otch al noiot gebrepen heo je enu tuk in ej nomd moet krijneg!!!?
|
|||
|
|||
Quote:
Er zitten vast wel "experts" hier op vwscene die je dat waarschijnlijk wel kunnen en/of willen uitleggen ... |
|
||||
|
||||
Ik las gisteren nog dat iemand zei dat je alles moet uitproberen dus nu ben ik wel benieuwd hoe diegene een tuk in nijz nomd moet krijneg!!?
|
|
||||
|
||||
Quote:
inkoppertje :!: :?: maar ik reageer heel verstandig gewoon niet :woow:
|
||||
|
||||
Heel verstandig inderdaad :!:
|
|
|||
|
|||
Schijnheilig hoor.... ;-)
|
||||
|
||||
Errug schijnheilig inderdaad, maar het woordgebruik verraad degene die erachter zit!
FF :zwaaien: naar diegene :!: |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
pcies!
...wachten gewoon op een urlletje van een filmpie van iemand waarin het allemaal uitvoerig uit de doeken wordt gedaan
|
||||
|
||||
Quote:
hé, ben je dur wel? heb je al foto's voor op de site?
|
||||
|
||||
Ja die heb ik je allang gemailed .. en als je in het begin van mijn topic kijkt dan zie je ze staan
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik kijk ook nog wel eens in andere topics ook, dus die kiekjes heb ik... dacht misschien heb je al meer foto's... of alweer een ander auto
|
||||
|
||||
Quote:
VERRADERIN :!:
|
||||
|
||||
Ben druk bezig met Kever ovaal uit '53 nummer 2 .. komt goed Broer
|