|
||||
|
||||
ik heb misschien niet goed opgelet... maar hoop voor je dat het 4x100 wielen zijn ... zie het zo namelijk niet echt passen grtz bauke |
|
||||
|
||||
Gaan omgeboord worden
Grtz |
|
||||
|
||||
haha ...
okee... juist.. just like mines.. super wielen.. !! succes ! *Alleen je ziet ze zoveel |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, had jouw setje ook al te koop zien staan voor de echt geinteresseerden, mag ik nog wel even flink aan de gang. Ach ja de 16" variant zie je daarintegen niet heel veel maar het model uiteraard wel maar ik vind ze nou eenmaal Ik krijg waarschijnlijk vandaag ook de chrome emblemen binnen alweer een stapje vooruit |
|
||||
|
||||
Als het goed is krijg je ze binnen ja
45 min in postkantoor taan wachten ! |
|
||||
|
||||
Quote:
welke steek heb je..
|
||||
|
||||
Quote:
ik denk 5x130... anders wordt het lastig |
|
||||
|
||||
wou zeggen.. enkel porsche heeft toch een vlak hart.. bmw heeft het iig niet..
|
||||
|
||||
Klopt steek is 5x130
Sixpack (Peter), bedankt voor het versturen, heb ze vandaag idd binnengekregen!! Toppieeeee Zou je ook nog ff de prijs van vergulde boutjes kunnen mailen/PM'en Grtz, Marvin |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoop dat je het passend kan krijgen. Ik vind het super wielen (Ik ben er zelf ook mee bezig 16 inch 8j rondom steek 5 x 130 ) En dat er veel mensen met 3d bbs-en rijden,Jammer dan ! blijf posten misschien kan ik er nog wat van leren Suc6 met schuren en polijsten |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt zal wel lukken denk ik , zal binnenkort weer ff wat foto's posten hoe ze er op dit moment bijstaan, alweer een redelijk stukje verder. Tevens gratis zwarte vingers van het geschuur BBS 3-Delig is gewoon een topvelg ook al rijden er veel mensen mee rond! Ook jij succes he |
|
|||
|
|||
kunnen alle bbs rs velgen met een porschesteek omgeboord worden naar 4*100?
|
|
||||
|
||||
He Marv,
Wanneer gaan de rims van de Cabrio in de bingo ???? Grtz............. LRR Ps: BBS'en zien er goed uit kerel
|
||||
|
||||
Quote:
Whaha, nog geen idee! Moet eerst dan nog wat anders leuks tegenkomen Damn.... ben net thuis had de emblemen nog niet gezien, maar ze passen niet Blijkt een andere diameter te zijn van de clipjes Zie op de originele emblemen deze code: 09.24.036 en op de chrome: 09.24.486 Grtz, Marvin Last edited by marf_16v : 30-12-2005 at 22:16. |
|
||||
|
||||
Quote:
Check het verkoopgedeelte eens...........is een gozer die Gulli's aanbied !! Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
*Update*
1 rand bijna klaar, zit nu op 1000 water proof en heb ze al even met belgom en een doek met de hand gepoetst, ze gaan al aardig glimmen Natuurlijk is er weer nergens waterproof schuurpapier te krijgen boven de 1200 Foto's staan weer hier: http://www23.brinkster.com/dnaracing/Gullies+rs.htm |
|
||||
|
||||
goed geschuurd !
Passen de emblemen inmiddels ? Normaal vermeld ik altijd dat je de pootjes moet afbreken , en het embleem in de dop moet kitten , maar dat heb ik in jou geval vergeten blijkbaar ... maar mocht je ze niet willen , kun je ze alsnog retouneren . n.p. Gr peter |
|
||||
|
||||
Thnx Nog even doorgaan en dan polijsten maar
Nee heb de emblemen nog niet passend gemaakt, maar dat gaat goed komen! Wat voor kit raad je aan te gebruiken? Gr, Marvin |
|
||||
|
||||
sikaflex..
|
||||
|
||||
En weer een update'tje!
http://www23.brinkster.com/dnaracing/Rs_Project.htm Voor een lekkere gepolijste rand Grtz |