|
|||
|
|||
Vaagheid heerst
Wat is dit eigelijk allemaal voor dom gezeik? Jullie mij vergelijken met iemand anders ? Waar slaat dat eigelijk op hebben jullie nou echt niks beters te doen en trouwens Rene' zoek maar goed door op de www.golf1-ig.de want daar zie je echt geen foto's van mij ! En san slotje wer giet dat eigeluk oer ? Ach sa at ik maar zeg soegen matte dur altiid blowe!!
|
|
||||
|
||||
Jezus ik ga terug in het bestuur
IP ban voor elke dubbele handle voortaan Kan ik me weer verkiesbaar stellen ? |
|
|||
|
|||
Wol chagijnige measken jurre jeeeetje
|
|
||||
|
||||
Handig he dat online frysk woordenboek ?
|
|
|||
|
|||
Als jullie ruzie zoeken geen idee waarom ik dacht dat dat iedereen juist blij was in de kerst Maar jullie zitten gelijk ruzie te zoeken zal ik er maar niet meer op reageren want dat willen jullie toch oo zo graag ?
|
|
||||
|
||||
Tis trouwens Minsken ...
|
|
|||
|
|||
Hahaha ja jer Frysk woordenboek lacht zich dood!
|
|
|||
|
|||
Ik best jonge
|
|
|||
|
|||
En de woonplaats is Harns!! In het nederland Harlingen staat dan in het woordenboek?
|
|
||||
|
||||
zou een stuk schelen als je nederlands typt, niet heel nederland spreekt namelijk fries.... en hele zinnen scheelt ook een stuk leest wat makkelijker
Last edited by bobby-digital : 30-12-2005 at 13:49. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee lullo, dat weet ik ook, maar hier op Volksforum.com zijn wel door jou foto´s geplaatst die jij van die Golf 1 site gedownload hebt, zoiets noemt men pronken met andermans veren, en hoewel et mij volledig om et even is of je dat doet, kan ik je wel vertellen dat een van de web-beheerders van die site niet blij was toen die zag dat er hier foto´s van hun site staan die hier door jou waren geplaatst |
|
|||
|
|||
En de naam is Meile Hoekstra en niet Jelle de man met de oranje Passat uit 1973 die ik heb verkocht!
|
|
||||
|
||||
zet op deze topic ook maar a.u.b. weer een slotje, want dit loopt ook alweer op niets uit.
|
|
|||
|
|||
Zet er maar een slotje op als jullie zo graag ruzie willen zoeken dan ga ik maar niet op een stel kleine jongetjes reageren !!
|
|
||||
|
||||
Quote:
wie wil er zo graag ruzie? |
|
||||
|
||||
kansloos topic dit......
laat die jongen maar lekker aanklooien |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij heeft die Kwast z'n zakgeld er al doorheen gejast... Besteed aan een nieuwe computer en nu ons dwarsbomen
|
||||
|
||||
te koop:
Plaatje van me kever, alleen te gebruiken op vw sites. per gebruikte foto's graag 72 cent, incl. btw sturen naar mijn rekening nr. met vriendelijke groet, edit. over ieder interesant bod wordt ook nagedacht .
"There was something about this Bugardi bug and it wasn't that skanky Piranha mounted to the front bumper" More Bugs and Bacardi at>> Bugardi.com Last edited by Jasper Ovaal : 30-12-2005 at 14:06. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie kever, maaruhh kunnen we onderhandelen over de prijs? |
|
||||
|
||||
Quote:
Kerel, kerst is voorbij Daarbij komt dat er ene Jelle was die precies dezelfde onzin uitkraamt als jij ook pronken met andermans veren... Hij sprak ook geen Engels en totaal geen Nederlands! Maar om nou elke zin die je typt af te maken in het fries, omdat je niet in staat bent normale Nederlandse zinnen te verzinnen vind ik een beetje zielig. Kan er nou niemand een ip check doen?? ik durf te wedden dat deze gebruiker uit hetzelfde zwakzinnigen instituut komt. Waar dit precies bevind durf ik geen uitspraken over te doen... Het kan overal zijn: Rijssen, Amsterdam, Friesland... |