|
||||
|
||||
Volksforum niet te bereiken :(? Foutmelding...
Hee,
wil al sinds een paar dagen naar et forum komen. Maar dat wilde steeds maar niet. Toets ik www.volksforum.com (ja, staat wel in de voorkeuzelijst, maak je geen zorgen ) en dan krijg ik een deel van marktplaats ervoor. En wat blanco met foutmeldingen. Zie screenshot: En ik kan er wel komen wanneer ik naar mijn eigen topic(s) ga bijvoorbeeld. Probleem bij meerdere mensen bekend?? Grtzz |
|
||||
|
||||
trojan horses/virussen of andere niet gewenste rommel op je pc....
Virusscan up to date? Zo ja, scannen die hap Ad Aware downloaden (gratis) en installeren Temporary internet files verwijderen, cookies, alles wegmikken.... En dan nog een keer proberen..
|
||||
|
||||
vaag probleem, wss idd virus shit op je pc
via google zijn er genoeg gratis virusscans te vinden,kan je snel virussen laten opsporen en verwijderen, klaar succes |
|
||||
|
||||
uhm ja, maar heb 2005 Panda titanium virusscanner. Zal straks wel ff adaware downen, kijken wat er dan gebeurt!
|
|
||||
|
||||
spybot werkt beter dan ad-aware
|
|
||||
|
||||
Hitman pro verslaat alle spyware scanners omdat het alle spyware scanners achter elkaar laat lopen
http://www.hitmanpro.nl/ |
|
||||
|
||||
Hee jongs,
heb ff ad-aware ge-update en spybot ff geinstald. Ook heb ik ff temporary inet files weggegooid. En hoera!!! Ik zag weer het licht van volksforum |
|
||||
|
||||
tip... koop gewoon een mac.
|
||||
|
||||
Quote:
Ben Windows gewent, en heb nog een vrij nieuwe pc. |
|