|
||||
|
||||
Slammed 61 ragtop (ratlook)
Te koop:'61 ragtop hollandse kever
Prijs: 3000 euro of een goed bod. Nieuwe onderdelen: -remmen rondom vernieuwt incl. hoofdremcylinder -versmalde vooras van paruzzi -droped spindels -schokdempers rondom -banden 135/70/15 hankook -nieuwe bougie kabels en bougies -witte knipperlichten voor -usa achterlichten Er zit geen apk op want ik heb r geen tijd meer voor om die laatste dingen nog te doen. Voor de apk is niet veel meer voor nodig. Voor info mag je me gerust bellen op 0653896868 Voor meer foto's ff mailen. Greetz the G.I.
Bonegrinderz int. www.vwdepartment.com Last edited by G.I._BOB : 18-12-2005 at 20:10. |
|
||||
|
||||
Bob ,wat mankeert er nog aan voor de APK dan?
|
||||
|
||||
Quote:
Er moeten 2 nieuwe bandjes op de achterwielen,nieuwe handremkabel de oude is gesprongen(nieuwe krijg je erbij),de remmen moeten een x goed ontlucht worden is nog niet helemaal optimaal,en hij moet omhoog. Dus het valt mee.....
|
||||
|
||||
ben je ook in voor een trade?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ligt eraan wat je in de aanbieding hebt.....
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ding is echt vet! met eigen ogen mogen aanschouwen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is hier speciaal aan dan Hans? Is toch normaal of mis ik iets?
|
|||
|
|||
Check pm Bob
|
|
||||
|
||||
de verlichting remen en achterlichten gaan over een lampje
dus knippert als eeen americaanse bak is maar twee jaar geweest vindt dit een van de mooiste overgangs modellen greetz hanss
|
|||
|
|||
ragtop
hallo, kom je dit weekend naar rosmalen met u ragtop of niet?
Heb er zeer veel intresse. Waar woon je anders ergens in nederland? Of kunnen we ergens afspreken? Alvast bedankt Tim 0477/560926 vwtimdc@hotmail.com |
|
||||
|
||||
VERKOCHT!! slotje