|
|||
|
|||
Ik ben nieuw hier
Ik heb via een maat een site deze site gekregen en hij lijkt me wel leuk veel leuker dan Vwforum wie kan me alvast wat uitleggen hoe dit werkt?
, Mvg Peter |
|
||||
|
||||
Er zijn legio topics hier over hoe iets werkt. Ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie om iets te zoeken wat je wilt weten. Welkom trouwens.
|
|
||||
|
||||
welkom hier !
Hier boven in het balkje staat FAQ daar kun je alles vinden !!
|
|||
|
|||
Oke ga ik dat even bekijken ! Welcome people
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb zo mijn moeite met engels begrijpend te lezen, hoe kan ik b.v. die schaar rechtsonder naast mijn bijdrage verwijderen, en dat dat ook in et vervolg zo blijft. Kan iemand me dat zeggen, bedankt. |
|
||||
|
||||
Voor de Belgen onder ons: ik bedoel natuurlijk waar "Edit" bijstaat.
|
|
||||
|
||||
Als je je post wil verwijderen klik je dat schaartje aan
dat staat er delete this message die moet je aanvinken en dan is ie weg !
|
|||
|
|||
Waar hebben jullie het over is nogal verwarrend
|
|
||||
|
||||
Dit gaat over wat Rene´ vroeg .
|
|||
|
|||
En wat vroeg René ofzo?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Staat in dit topic, lezen helpt. |
|
|||
|
|||
ik heb zo mijn moeite met engels begrijpend te lezen, hoe kan ik b.v. die schaar rechtsonder naast mijn bijdrage verwijderen, en dat dat ook in et vervolg zo blijft. Kan iemand me dat zeggen, bedankt.
Gefelciteerd René Ps Wat wil je nu zeggen? |
|
||||
|
||||
Quote:
dat klopt, dat heb ik in et begin al eens uitgeprobeerd, maar ik zie dat "Edit" schaartje niet bij de bijdragen van andere forumgebruikers, of..... is dat alleen maar op iedereen z´n eigen computer te zien, bij de eigen bijdrages? Ik geloof dat ik et al een beetje begin te snappen, is wel een beetje gecompliceerd om dat laatste door mij geschreven te omschrijven. |
|
||||
|
||||
Vertel eens wat meer? Over jezelf en je Golf 1?
Heb je ook foto's van je bolide? daar kicken de meeste Volksforummers nogal op namelijk Jens
|
||||
|
||||
et is alleen maar bij zichzelf te zien zodat iedereen eigen bijdrage kan verwijderen, et is natuurlijk niet de bedoeling om de bijdrage van een ander te verwijderen, bingo?
|
|
|||
|
|||
Is goed ik ben hier nieuw heb foto's maar hoe kan ik die zien laten?
|
|
||||
|
||||
Quote:
over dat "Edit" schaartje vroeg ik |
|
||||
|
||||
Quote:
Die laat je zien door ze eerst te uploaden, zoekmaar in de zoekfunctie naar foto's plaatsen of uploaden. |
|
|||
|
|||
Op welke site kan ik de foto's zetten?
|
|
|||
|
|||
Dit is dus mijn Golf en hier waren jullie zo benieuwd na maar hij word opgelapt eens een keer |