|
||||
|
||||
net zo irritant als pogo!!
als ze zo zaterdag op nachtmerrie in rotterdam hadden gestaan hadden de meeste nooit meer kennen lopen denk ik. vind dit een beetje gabbers belachelijk maken maak dan die nep skin heads belachelijk ofzo maar de serieuze gabber moet je gewoon in ze waarde laten. |
|
||||
|
||||
Ziet er cool uit De muziek en dans evolueert rustig voort
|
||||
|
||||
heineken, gabbers hoeven niet belachelijk gemaakt te worden, dat doen ze zelf al genoeg niks tegen gabbers verder maar dat gehak vind ik dan een HEEL stuk botter dan dit.
is trouwens bloedserieus dit, niks om gabbers te kakken te zetten ofzo! het dansje zelf doen is best wijs trouwens
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by da_black_bull : 19-12-2005 at 23:06. |
|
||||
|
||||
hahahaha is idd best lach jah !
|
||||
|
||||
dat gaat ook irriteren zo'n 9 volt batterij in je anus. je probeert alles om hem eruit te krijgen.
@biertje was dat nachttmare in rdam nog wat.?
|
|||
|
|||
Even zoeken op videos in google: Jumpstyle
Jumpstyle bestaat trouwens al een hele tijd (vooral bekend in België). De muziek ken ik, maar ik ben niet zo bekend met het bijbehorende dansje, misschien dat dit het wel is? http://video.google.com/videoplay?d...180&q=jumpstyle
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth. Last edited by polopower : 20-12-2005 at 08:37. |
|
|||
|
|||
Ik weet niet of hier mensen aan de grens van Duitsland zitten. Maar ik dus wel. En ik ga dus ook wel eens uit in duitse discotheken. Maar die duitste vrouwen die kunnen ook heel apart dansen. Maar hun dancemoves zien er op zich nog wel grappig en kunnig uit.
Zal eens een keer mijn cam. meenemen naar de discotheek.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Man, ik wordt er bang van hoe boos ze kijkt.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dat wordt vechten..
Reken maar dat je er een paar per avond voor hun donder schopt.
|
||||
|
||||
Ik vind het wel grappig.
Kan me nog wel herrineren dat er op de eerste gabber ook flink naar voren getrapt werd. Uiteindelijk werd dit naar achteren. En daarna stond ik meestal alleen nog maar langs de kant, ipv op de vloer. Dit is wel goed voor de conditie, knappe jongen als je dit een avond volhoudt. Zonder een paar gram/pillen in je mik dan tenminste. |
|
||||
|
||||
oghgjeee....die hebben de motoriek van een majorettepop aan elastiekjes zeg...was dat mongool...maar goed dat vind ik van de Tango ook...
|
||||
|
||||
Vette nummers, mannen! En dit filmpje doet me zwaar denekn aan dat filmpje dat hier eens voorbij kwam met die Michel (Split52) look-a-like...
|
||||
|
||||
- Golf MK4 2.0, 1999 - Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998 ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER Last edited by Big_Mac_Mark : 20-12-2005 at 12:24. |
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft die laatste er het meeste tijd in gestoken!!
|
||||
|
||||
vindt 't ook wel lache!
vant wknd ff oefenen in de kroeg! |
|
||||
|
||||
hakkuhhhh!!! brings back the old days wel vette muziek. en dat dansje zeker en vast belgen
|
||||
|
||||
Quote:
idd onwijs populair in belgië en hier rond de grens. de belgische discotheken waar wij regelmatig komen draaien vooral jump. een paar jaar terug al had iedereen het hier over "belgian jump" (waren verzamel cd's) als je dan verder in nederland kwam wist niemand waar je het over had. als je trouwens op zoek gaat: "tranceball" heeft een paar hele goeie nummers! nu krijgt het al meer bekendheid geloof ik, gezien er nu regelmatig jumpfeesten in nl gegeven worden. maar ik geloof toch niet dat ze daar zo dansen hoor, en doe mij trouwens maar thunderdome, was een goei feestje dit jaar
|
||||
|
||||
hahaha!.. zo heb ik ook rond gestuiterd een paar jaar geleden
das echt ultiem los gaan! |