|
||||
|
||||
Quote:
kan ik ergens ook mee eens zijn, `t rijden aan zich moe(s)t eigenlijk `t hele jaar mogelijk zijn, maar de wintermaanden he..... |
|
||||
|
||||
Quote:
dus je houdt em?
|
||||
|
||||
De mijne staat zonder motor onder de carport.. rijden gaat dus niet echt lukken
Maar anders had ik de einser caddy zeker wel af en toe op zijn wintersloffen (ATS cupjes) uitgelaten rot is ie toch al
|
||||
|
||||
Ja sorry maar mijn einser is een daily driver.
Dus ja ik zal wel moeten door rijden deze winter.maar ik geef hem natuurlijk heel veel liefde.was hem netjes en houd hem natuurlijk schoon.En met het mat zwarte onderstel staat het best geinig zo.dus ja zal wel moeten. Groetjes hansie
|
||||
|
||||
Ik 'reed' met de golf 1 van dorien, totdat ik m vorige week tegen een boom aan plantte...........................
Ik zal eens een nieuw topic aanmaken daarover. Trouwens de golf is helemaal roestvrij en op tijd afspuiten/wassen komt ie de winter echt wel door
|
||||
|
||||
Auto staat netjes binnen en ziet geen pekel. Als ik geen andere auto erbij zou hebben dan zou de golf 1 wel in de winter gebruikt worden.
|
|
||||
|
||||
Auto staat helaas niet binnen maar buiten op straat rijd er af en toe mee om hem een beetje soepel te houden gelukkig wordt er bij ons in de straat niet gestrooid dus pekel zal die niet echt zien, voor de winter heb ik een starlet gekocht voor 50,- kan die mooi door de pekel heen rijden
vindt het idd ook zonde om met een GTI door de pekel heen te rijden ding is toch bijna oldtimer dus.
|
||||
|
||||
Eerlijk gezegd zie ik hier bijna nooit een golf 1 rijden..of het nu winter of zomer is
|
|
||||
|
||||
mijn vriendin heeft op dit moment me golf opgeeisd voor haar stage. het is een daily driver dus. wanneer je heb in klasse, dus bijna showroom staat hebt zou ik hem zeker niet in de winter gebruiken. lijkt me toch zonde
wouter |
|
||||
|
||||
door een nieuw gat in men dorpel,blijft hij dan toch een maandje binnen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat denk je, waar zou dat aan liggen? En is et dan nog zo raadzaam om er net nu in de winter mee te rijden? |
|
||||
|
||||
Mijn Pirelli staat deze winter ook lekker binnen.
|
|||
|
|||
hmm mocht mijne klaar zijn tegen die tijd gaat hij zeker ff de deur uit in de winter ga hem niet op stalling zetten vind t al jammer dat hij nu uitelkaar ligt en ik er niet mee kan rijden.
|
|
|||
|
|||
De jetta moet dit jaar door de pekel, is haar de afgelopen 25 jaar nog niet overkomen, de oude eigenaar moet het niet zien. Ze mag 's nachts wel naar binnen en wordt vaak gewassen.
Mijn cabriolet heeft op dit moment winterslaap, wordt nog wel even wakker gemaakt om een nieuwe kap te laten monteren. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zie ze hier gelukkig nog dagelijks En ook wel meer dan 1 |
|
||||
|
||||
ik heb 2 winters met een Golfje 1 1100 gereden. met dat doel had ik deze ook een beetje gekocht.
Vorig jaar dezember is deze bij een nieuwe eigenaar gekomen en hij is deze helemaal aan het opknappen.... |
|
||||
|
||||
de golf 1tjes zijn hier mooi in winterslaap zomers maak ik ze wel weer wakker heb zelf ook hekel aan de kou
|