|
|||
|
|||
Corrado VR6 '92 revisie
Hallo allemaal,
allereerst zal ik mij even voorstellen. Mijn naam is Ben en kom uit Spijkenisse omg (rotterdam). Rij nu een Corrado VR6 uit '92. 202000 km. Auto gaat nog omlaag Zie ook hier ( demontage http://www.vwforum.nl/ftopict-58040.html ) Zoals je al kan lezen is hij in de revisie gegaan. Ik zit echter nog met wat vraagjes: 1. Met welke olie moet ik gaan rijden, rijd zelf vrij korte stukken, thuis=> werk en thuis => vriendin. ongeveer 3 kilometer per enkele reis. Zo nu en dan voor me werk wat verder of als ik ergens naar toe ga een lange rit. Ik hoop dat iemand zijn antwoord goed kan onderbouwen met betrekking tot mijn omstandigheden. 2. Onderblok komt gereviseerd terug a.s donderdag eveneens als de ruilkop bij Van Kronenburg. Deze is ook geflowed door hun. Mijn vraag is nu als het spul in elkaar is gezet heeft het dan nu om hem ook nog te laten chippen? en zo, Ja ? Waar? en wie bied qua prijs/kwaliteit het beste. 3. Als iemand verder nog tips heeft dan hoor ik die graag, het is voor mij ook de 1ste keer en kan vast nog een hele hoop leren.!!! groeten Ben |
|
||||
|
||||
Quote:
Zou je goed bij Jeroen Dik kunnen laten doen. Iets duurder dan een chip van marktplaats maar het resultaat mag er zijn. Maar verwacht geen grote vermogen toenamens met alleen een chip. Volgens zijn opgave: vermogen: 190->204 pk, koppel 245->260 NM. http://www.jdengineering.nl/
|
|||
|
|||
En wat is het voordeel in combinatie met een geflowde kop ( bij Van Kronenburg?).
Nog steeds die 14 pk voordeel. Of neemt de toename dan af omdat de kop ook al gedaan is? En Lochem is voor mij een beetje ver weg 186 km enkele reis. en dat alleen voor een chip vind ik een beetje ver. gr ben |
|
||||
|
||||
kan van Kronenburg dat niet doen dan?
|
|
||||
|
||||
Mooie velgen !! Vooral als je er nog even een schroefset onder hangt en hem plat op de grond legt !!
En welkom hier !! Grtz............LRR
|
|||
|
|||
@t Marcski
550 euro voor een Chip bij Van Kronenburg, vind ik persoonlijk een beetje duur. en ik haal zelf de cilinderkop daar niet op. plus dat alles nog in elkaar gezet moet worden en de boel nog ingereden moet worden. @t Little Red Rooster Ik vind de velgen idd zelf ook Cool geven een bredere uitstraling aan de auto. Vind ik dan :P. Ben van plan volgend jaar ( duur gelukkig niet zo lang meer ) een schroefset van Vmaxx te halen. |