|
||||
|
||||
Diep respect... heel gaaf zeg!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha.. door geldgebrek zal het de eerste tijd een standaard 1600-tje worden. Wiebrand
|
||||
|
||||
Quote:
Echt superom te zien. Ik heb mijn motorblok ook gepimt zoals het tegenwoordig heet. En wij hebben ook 5 kevers staan. Waar uiteinderlijk 1 racer uit komt en 1 show en shine. Wat heb je er allemaal aan gedaan? Echt interesant kerel. Ga zo door.
|
||||
|
||||
Hee Dean ik heb vrijdag jouw blok horen lopen,klinkt lekker donker als een echte typ4.
ben benieuwd of hij net zo soepel is als mijn blok. michael
|
|||
|
|||
Quote:
Daar zijn we toch allemaal mee begonnen? |
|
|||
|
|||
Quote:
Oei een beetje teveel om op te noemen maar concreet is het een 2,4 liter zoals gezegd. 328 graden nokkenas, 914 koppen met 44/39. gebalanceerde krukas, gepolijste drijfstangen etc etc. Remmen nu van een 944 voor en achter moet nog gemaakt worden. Verder schroefveren voor en achter. Voor de rest redelijk "standaard"... |
|
|||
|
|||
Quote:
Tja ik had er graag zelf bij geweest (als ik het had geweten). Ik ga hem vandaag ophalen en moet hem wel snel in de kever ingebouwen om nog wat mooie dagen mee te pakken. Hoe staat het met de turbo? |
|
||||
|
||||
turbo staat op een laag pitje ben eerst bezig met de achterophanging en dan ga ik er een andere versnellingsbak inhangen.daarna ga ik met de turbo verder,heb nu al problemen om mijn bak heel te houden
|
|||
|
|||
Hey, mooi blok Dean!
Waar wordt-ie nu gebouwd? Zuigers zien er idd heel erg goed uit. Ik heb helaas nog de oude zware Mahle 103's.. Licht is idd beter Dit is idd 'klassieke tuning' Tnx, Walter |
|
||||
|
||||
Quote:
Blok is afgelopen maandag (gister 21/11) afgeleverd..... dus Dean kan vooruit met zijn pk's
|
|||
|
|||
Klopt. maandag motor gehaald bij Ron van Deboxer. Moet zeggen dat toen ik hem hoorde draaien hij lekker fel klonk en goed oppakte in toeren. en iid de lichtere zuigers (-30 gram) willen daar we in helpen... Ben benieuwd hoe het gaat lopen! Foto van transportmiddel en de auto met de "nieuwe" velgen. Cup 1's zijn gesloten... |
|
|||
|
|||
Velgen staan errug goed!
Is het de 15 of 16" uitvoering? |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit!! zowel et blok als de wielen onder de keev!
|
||||
|
||||
Wordt een super Kever Dean. De wielen staan hem ook erg goed. Alleen de reden waarom ze er onder zitten is een heel stuk minder.
Mischien kun je je mij nog herinneren. We zijn ooit met een Ford Mondeo naar VW-Blasen geweest
|
|||
|
|||
Quote:
16 inch. Moet zeggen dat het beter staat dan verwacht. Met ultra platte banden trekt het ook nog beter en wegligging is helemaal goed... |
|
||||
|
||||
wow vet man zon motorretje zou ook wel gaan in mun kubeltje ziet er goed uit man!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zomaar wat plaatjes van de motor in de auto. Nog wat ruw als aangesloten en verwerkt maar dat komt nog wel goed. Morgen hoop ik hem te laten draaien. |
|
||||
|
||||
Damn, das vet Uitlaat ziet er ingewikkeld uit
|
||||
|
||||
machtige kever, volgens min nog mooier met de telefons.
een ding: elke keer als ik een foto zie ervan schreeuwt hij om kuipzetels (of porsche zetels) |